23 وبسایت ارائه دهنده عکس که نظیر آنها را ندیده اید

به گزارش دور زمین، این روزها از وبسایت های آنلاین تصاویر برای استفاده در پست های رسانه های اجتماعی، وبسایت ها یا سایر ابزارهای بازاریابی استفاده های زیادی می گردد و به جرات می توان گفت یافتن چند منبع دست اول می تواند امتیاز بزرگی برای کاربران یا صاحبان کسب وکارها به تعداد بیاید.بعضی عکس ها آنقدر تخصصی است که کاربران، نه توان و نه ابزار تصویربرداری ا ز آن را ندارند. به همین علت در این گزارش قصد داریم 23مورد از برترین سرویس های عکس رایگان را به شما معرفی کنیم.

23 وبسایت ارائه دهنده عکس که نظیر آنها را ندیده اید

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت آنلاین طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، دنیای اینستاگرام پر از تصاویر مختلف است، اگر می خواهید صفحه اینستاگرام شما پر از تصاویر مجذوب نماینده باشد که مخاطبان را به سمت خود جذب کند، اما از دنیای عکاسی سررشته ای ندارید اصلا نگران نباشید. حتی اگر از نحوه گرفتن عکس های باکیفیت برای اینستاگرام به خوبی آگاه باشید، گاهی اوقات بهتر است این تصاویر را به متخصصان هنر عکاسی بسپارید. جایی که می توانید عکس های رایگان و باکیفیت بیابید و از آن ها در کار خود بهره ببرید. خوشبختانه اینترنت دارای میلیون ها وبسایت در زمینه های مختلف است و وبسایت هایی که درزمینه عرضه تصاویر مختلف فعالیت می نمایند، پرطرفدارترین سایت های این روز ها هستند. در این سایت ها تصاویری که به وسیله عکاسان حرفه ای یا آماتور گرفته شده، عرضه و نمایش داده می گردد. در ادامه این گزارش سایت هایی را که به صورت رایگان می توانند این تصاویر را در اختیار شما قرار دهند، معرفی و جزئیات بیشتر را ارائه خواهیم داد.

Unsplash: در این وبسایت عکس های زیبا و انواع سبک های ویراستاری وجود دارد. عکاسان تصاویر خود را در این سایت بارگذاری می نمایند به این امید که بتوانند با جلب نظر بینندگان در آینده از تصاویر خود درآمدزایی نمایند. در این سایت تصاویری وجود دارد که به صورت رایگان در اختیار افراد قرارگرفته و بدون هزینه کردن شما می توانید از تصاویر زیبا و مجذوب نماینده بهره ببرید. در این سایت تصاویر دسته بندی شده اند و با کلیک روی هرکدام از آن ها می توانید به دنیایی از تصاویر وارد شوید.

Gratisography: سایت Gratisography پر از تصاویر هوس انگیز در زمینه های مختلفی مانند خوراکی است. در این سایت می توانید تصاویر باکیفیت و رزولوشن بالا را برای استفاده دانلود کنید.

Pikwizard: اگر در پی تصاویر بیشتر برای کار های تجاری یا استفاده در تحریریه هستید، این سایت همان جایی است که می تواند به شما یاری کند.

RawPixel: سایت RawPixel دارای مجموعه ای متنوع از تصاویر عمومی و رایگان است. شاید تصویری را که در پی آن هستید در این سایت بیابید. برای دانلود و استفاده از تصاویر این سایت ابتدا باید در آن عضو شوید و حساب کاربری داشته باشید. عضویت در این سایت به صورت رایگان است.

Freestocks.org: در این وبسایت سه دوست عکاس در اوقات فراغت تصاویر خود را در آن قرار می دهند و در آن تصاویر زیادی به سبک مستند خواهید یافت که می تواند برای کاربرد های اجتماعی مناسب باشد.

Life of Pix: در این سایت با امکان انتخاب عکاس هفته به طور هفتگی همکاران بااستعداد را موردتوجه بیشتر قرار می دهد.

Jay Mantri: عکاس این سایت مجموعه وسیعی از عکس های خود را برای استفاده تجاری به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار داده است. مطمئن باشید در این سایت از مشاهده تصاویر درختان و موج ها لذت خواهید برد.

ISO Republic: در سایت ISO Republic هیچ محدودیتی وجود ندارد. می توانید مطالب دلخواه خود را بارگیری نموده و به پست های خود اضافه کنید.

Styled Stock: تصاویر این سایت مجموعه لوازم زنانه را توصیف می نماید، مجموعه تصاویر به صورت هوایی، روشن و عموما دارای تأثیرگذاری برای استفاده در محیط اینستاگرام هستند. در بعضی مواقع دقیقا همان تصاویری هستند که شما می خواهید.

Negative Space: افراد، مکان ها، اشیا، خوراک و دیگر مواردی را که می خواهید، می توانید در این وبسایت رایگان بیابید.

IM Free: یک تفاوت سایت IM Free با سایت های عکس رایگان در این است که این سایت علاوه بر تصاویر، الگو های رایگان وب و آیکون ها را بدون داشتن حق نشر ارائه می نماید.

Free Images: نام این سایت بیانگر محتوای واقعی اوست. این سایت شما را به دنیایی از عکس های رایگان راهنمایی می نماید.

به نظر شما این گونه نیست؟

Magdeleine: در این سایت تصاویری با رزولوشن بالا وجود دارد که به صورت دستی انتخاب شده اند و دارای مضمون های مختلفی هستند.

Picography: تصاویر این سایت فوق العاده اند و کیفیت و رزولوشن بالایی دارند.

New Old Stock: آیا در پی تصاویری با مضمون اجتماعی و تاریخی هستید که به کار و طراحی خود اصالت بیشتری بدهید؟ در این سایت تعدادی تصاویر تاریخی به صورت رایگان قرارگرفته که می توانید از آن بازدید کنید.

Realistic Shots: همان طور که از نام این سایت معین است، می توانید تصاویری از دنیای واقعی مانند تلفن های هوشمند، سواحل زیبا، زنان و بسیاری از تصاویر با مفهوم های دیگر را بیابید.

Jeshoots: عکاسی به نام Jan Vasek تصاویر خود را در وبسایت ها و پروژه های تجاری به اشتراک می گذارد.

SkitterPhoto: به وسیله جست وجوی اینترنتی در کتابخانه SkitterPhotos می توانید تصاویری با حوزه عمومی را بیابید. یکی از ویژگی های جالب توجه در سایت SkitterPhoto این است که می توانید تعداد دانلود هر تصویر را ببینید.

Little Visuals: کار های نیک جکسون، یکی از عکاسان عظیم همچنان برای عموم افراد در دسترس است و می توانید به وسیله این وبسایت به آن ها دسترسی داشته باشید. خانواده او اطمینان داده اند همه تصاویر این شخص برای عموم افراد آزاد و رایگان است.

Morguefile: سایت Morguefile به منظور مبادله تصاویر با متخصصان و معلمان خلاق شروع شد. این تصاویر برای عموم افراد رایگان است و هر فردی می تواند از آن ها استفاده کند. در این سایت تصاویر آماتور فراوانی هم به چشم می خورد، اما تصاویری وجود دارد که در بین آن ها مانند جواهر می درخشند.

Picjumbo: آیا دوست دارید در تصاویر یک وبسایت برای صندوق ورودی ایمیل شما به صورت هفتگی ارسال گردد؟ اگر چنین انتظاری دارید، می توانید در سایت Picjumbo ثبت نام کنید، آن ها به صورت هفتگی تصاویر خود را برای شما ارسال می نمایند.

Kaboom Pics: اگر در پی تصاویر شیکی هستید که قابل استفاده در اینستاگرام باشد، می توانید آن را در این سایت بیابید.

Nappy: یکی دیگر از ابتکارات جالب در دنیای تصاویر را می توانید در سایت Nappy بیابید. در این سایت فقط عکس هایی از مدل های سیاه وسفید نمایش داده شده است.

در این گزارش سعی داشتیم معروف ترین سایت هایی را که به صورت رایگان تصاویر باکیفیت در اختیار کاربران قرار می دهد، معرفی کنیم. اگر سلیقه و ذوق شما فراتر از این وبسایت را می طلبد، می توانید با جست وجوی بیشتر در اینترنت سایت موردنظر خود را بیابید.

منبع: کلیک روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 مرداد 1400 بروزرسانی: 26 مرداد 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4512

به "23 وبسایت ارائه دهنده عکس که نظیر آنها را ندیده اید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "23 وبسایت ارائه دهنده عکس که نظیر آنها را ندیده اید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید