ایران و ایتالیا سمینار مشترک درمان ناباروری برگزار می نمایند

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، دکتر حمید چوبینه گفت: به دنبال رایزنی با نماینده وزیر بهداشت ایتالیا، بازدیدی از مجتمع دارویی درمانی هلال ایران انجام و عنوان شد که در صورت امکان و با همکاری تیم پزشکی و علمی دو کشور، برنامه های مشترکی با هدف جذب بیماران نابارور ایتالیا اجرایی گردد.

ایران و ایتالیا سمینار مشترک درمان ناباروری برگزار می نمایند

وی با اشاره به این که رایزنی های اجرا شده با موضوع توریسم درمانی صورت گرفت، توضیح داد: روند مطلوب درمان ناباروری و تعرفه های مناسب این سیکل در ایران، مهم ترین نکته ای بود که مورد توجه و تاکید نماینده وزیر بهداشت ایتالیا در بازدید از مجتمع نهاده شد.

چوبینه اعلام کرد: از سوی دیگر، مردم اروپا به ویژه ایتالیا، به گردشگری علاقه دارند و به آن بها می دهند که خوشبختانه در کشور ما، ظرفیت های غنی در این زمینه وجود دارد و باید با برنامه ریزی مناسب از این فرصت ها بهره جست.

وی ادامه داد: به همین منظور، طی روزهای 15 و 16 مهر ماه جاری، سمینار مشترک ایران و ایتالیا در حوزه درمان ناباروری با حضور محققین و دانشمندان دو کشور برگزار می گردد.

مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران گفت: در توفیق درمان ناباروری در کشور با بهره گیری از شیوه های نوین درمانی، ذکر این نکته حائر اهمیت است که بعد از دیدار با نماینده کشور ایتالیا در کنگره فوق الذکر و بازدیدی که از مجتمع انجام شد، نتیجه دیدارها به آموزشگاه مربوط در کشور ایتالیا ارائه و تماس های بعدی از سوی پروفسورهای این کشور با بنده صورت گرفت.

عومل موثر بر ناباروری زنان و مردان، فریز تخمدان و تخمک، اسپرم و آندرومتریوز از جمله مباحث سمینار مشترک ایران و ایتالیا در حوزه درمان ناباروری است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2043

به "ایران و ایتالیا سمینار مشترک درمان ناباروری برگزار می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران و ایتالیا سمینار مشترک درمان ناباروری برگزار می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید