اولین مدال ایران در مسابقات میکس تیراندازی به دست آمد

به گزارش دور زمین، مجتبی جانعلی در گفتگو با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه تیراندازی کشورمان به نشان طلای جام جهانی جوانان در کشور آلمان دست یافت، گفت: در این رقابت ها نخستین مدال طلای تیم میکس تفنگ با درخشش امیر سیاوش ذوالفقاریان ورزشکار مهدی شهری از استان سمنان در آلمان برای ایران کسب شد.

اولین مدال ایران در مسابقات میکس تیراندازی به دست آمد

وی افزود: در چهارمین روز این رقابت ها تیم مختلط ایران با ترکیب امیر سیاوش ذوالفقاریان و آرمینا صادقیان به نشان طلا دست یافتند و تیم هند در جایگاه دوم و سوم ایستاد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان افزود: در ادامه این رقابت ها که 678 ورزشکار از 55 کشور جهان حضور داشتند بازی ها در دو رشته تفنگ و تپانچه بازی ها ادامه خواهد یافت.

علی دادگر، رئیس فدراسیون تیراندازی کشور طی پیامی قهرمانی و کسب نخستین مدال طلای تیم میکس تفنگ ایران را در رقابت های جام جهانی جوانان زول تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است: موفقیت ارزنده وستودنی تیم میکس تفنگ جوانان کشورمان که برای نخستین بار مدال طلا را کسب کردند، دل هر ایرانی را شاد کرده و موجب غرور ملی شد. این مهم نشان از توانمندی ورزشکاران کشورمان را دارد که با حضور خود در آوردگاه های سخت، نام ورزش تیراندازی ایران اسلامی را در عرصه های مختلف درخشان و متبلور می کنند.

درود و خدا قوت به شما که پرچم میهن عزیزمان را در جهان به اهتزاز در می آورید. این پیروزی ارزشمند را به جامعه ورزش کشور و به خصوص خانواده بزرگ تیراندازی تبریک عرض می کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1898

به "اولین مدال ایران در مسابقات میکس تیراندازی به دست آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین مدال ایران در مسابقات میکس تیراندازی به دست آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید