تیم ملی هندبال فردا به قطر می رود، حضور یک لژیونر در دوحه

به گزارش دور زمین، تیم ملی هندبال کشورمان در نخستین بازی خود در تورنمنت قطر مقابل عربستان بازی خواهد نمود.

تیم ملی هندبال فردا به قطر می رود، حضور یک لژیونر در دوحه

به گزارش خبرنگاران، ناصر سلیمی، بررسیور و سرپرست تیم ملی هندبال مردان کشورمان با اعلام این خبر گفت: تورنمنت قطر با حضور تیم های ملی عربستان سعودی، قطر، کویت و بعلاوه تیم ملی کشورمان از دهم آبان ماه در شهر دوحه شروع می گردد و تا شانزدهم ماه جاری ادامه دارد.

ناصر سلیمی اضافه نمود: تیم ملی کشورمان فردا شب راهی این رقابت ها خواهد شد و در اولین مسابقه خود در این رقابت ها روز سه شنبه، 11 آبان ماه راس ساعت 17 به وقت ایران به مصاف تیم ملی عربستان می رود.

وی ادامه داد: تیم ملی هندبال ایران در ادامه این رقابت ها 13 آبان راس ساعت 17 به وقت ایران با کویت ملاقات می نماید و سپس 15 آبان ماه رودرروی قطر صف آرایی خواهد نمود. ملاقاتی که از ساعت 19 به وقت ایران شروع می گردد.

سلیمی اضافه نمود: تیم با 17 بازیکن به قطر اعزام خواهد شد و سه جلسه تمرینی در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و آدینه در دوحه خواهیم داشت.

وی درباره حضور لژیونرها در تورنمنت قطر هم بیان نمود: به علت مسائل ویزا و قوانین کشور قطر از حضور سجاد استکی و افشین صادقی در این تورنمنت محروم هستیم و سایر لژیونرهایی که مدنظر مانوئل فرناندز هستند، در این مسابقات حضور نخواهند داشت اما امیدواریم در مسابقات محبت آمیز و تدارکاتی بعدی در تیم ملی حضور داشته باشند و برنامه ریزی لازم در این زمینه اجرا شده است.

سرپرست تیم ملی هندبال مردان کشورمان اضافه نمود: تنها، پویا نوروزی نژاد، لژیونر تیم اینتراخت هاگن از آلمان به صورت مستقیم به قطر خواهد آمد و به تیم ملحق خواهد شد.

سلیمی ادامه داد: ما چند بازیکن آسیب دیده داریم. سلامان بربط، جلال کیانی، مجتبی و محسن کرمیان مصدوم هستند و تیم را همراهی نمی نمایند. امیدواریم در بازی های آینده مصدومیت این بازیکنان برطرف و در خدمت تیم ملی باشند.

وی در مورد پیش بینی اش از عملکرد تیم ملی هندبال کشورمان در تورنمنت قطر هم گفت: تیم ملی در حال حاضر پوست اندازی نموده طوری که هم اکنون بازیکنان جوانی ترکیب تیم ملی را تشکیل می دهند که البته تجربه کار و حضور بین المللی کمی دارند که این امر باعث می گردد بررسی تیم ملی ایران حداقل در بازی های اول و دوم برای تیم های مقابل سخت گردد و این امتیاز قابل توجهی است. در هر صورت من به تیم امیدوار هستم و می دانم توانایی های بسیار بالایی دارد.

وی در ادامه درباره اردوی بعدی تیم ملی هندبال بیان داشت: 30 تا 40 روز بعد از تورنمنت قطر، اردوی تیم ملی مجددا برگزار می گردد.

سلمی درباره برگزاری اردوی اروپایی تیم ملی هندبال هم گفت: به طور حتم به یقین تیم ملی ایران اردوی اروپایی خواهد داشت و احتمال اینکه دو اردو در اروپا داشته باشیم، بالاست. کشورهای میزبان تعیین شده اند و ما یک یا احتمالا دو تورنمنت بین المللی قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4600

به "تیم ملی هندبال فردا به قطر می رود، حضور یک لژیونر در دوحه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی هندبال فردا به قطر می رود، حضور یک لژیونر در دوحه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید