افتتاح نخستین آژانس توریسم فضایی دنیا؛ چطور می توان بلیط رزرو کرد؟

به گزارش دور زمین، نخستین آژانس توریسم فضایی در دنیا که میخواهد علاقمندان را به فضا بفرستد تا سفری کاملا متفاوت را تجربه نمایند، در بریتانیا افتتاح شد.

افتتاح نخستین آژانس توریسم فضایی دنیا؛ چطور می توان بلیط رزرو کرد؟

این آژانس که از سوی شرکت راکت بریکس راه اندازی شده است خدمات کاملی به مسافران احتمالی فضا از جمله هماهنگی پروازها، محل اقامت، وعده های غذایی و برنامه های آموزشی ویژه ارائه خواهد نمود.

از جمله گزینه هایی که این شرکت ارائه می نماید، بسته سفرهای یک روزه به فضا، تجربه بی وزنی و فرصت رفتن به ایستگاه فضایی آرورا است.

ایستگاه فضایی خصوصی اُرورا که با اهداف تجاری ساخته می گردد، می خواهد بعنوان اولین هتل لوکس فضایی پذیرای مهمانان فضایی گردد با اتاق هایی که رو به یک میلیون ستاره باز می شوند. شرکت هوا-فضای اوریون اسپان مستقر در کالیفرنیا پشت این ایده است و بر اساس پیش بینی ها ایستگاه ِاُرورا قرار است در سال 2022 افتتاح گردد.

این هتل فضایی لوکس در مدار زمین ساخته می گردد برای یک تعطیلات 12 روزه چهار مهمان و دو خدمه را در خود جای خواهد داد.

در این هتل لوکس فضایی شما می توانید 16 بار در روز شاهد طلوع خورشید باشید و از چشم انداز جدیدی خشکی ها و اقیانوس های روی کره زمین را ببینید. فضانوردان می گویند که سفر به فضا بدون تردید دیدگاه شما را تغییر می دهد.

با این حال ایستگاه فضایی اُرورا تنها مقصد سفر گردشگر ها به فضا نیست و شرکت هایی مانند اسپیس ایکس نیز در حال توسعه فرصت هایی برای سفر به مریخ هستند.

چطور می توان برای این سفر بلیط رزرو کرد؟

ابتدا شما باید با همکاری شرکت راکت بریکس به یکی از مراکز آموزشی بپیوندید تا از نظر جسمی به شرایط مطلوب برای سفرهای فضایی برسید. گردشگران فضایی آینده می توانند در لیست انتظار شرکت راکت بریکس ثبت نام نمایند تا هنگام باز شدن لیست رزرو، اولین کسانی باشند که با آنها تماس گرفته می گردد.

دیوید داوتی بنیانگذار راکت بریکس می گوید آینده صنعت گردشگری و سفر در دست فضا است و ما بطور قطع می دانیم که هیجان و تقاضای کافی برای سفرهای فضایی وجود دارد.

از سوی دیگر انتظار می روی که شرکت سفر فضایی ویرژین گلکتیک که توسط سر ریچارد برانسون تاسیس شده است در سال 2022 ارائه خدمات تجاری اش را شروع کند. این شرکت میخواهد نخستین پرواز به فضا را در انتها سال 2021 انجام دهد.

منبع: یورونیوز
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4447

به "افتتاح نخستین آژانس توریسم فضایی دنیا؛ چطور می توان بلیط رزرو کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح نخستین آژانس توریسم فضایی دنیا؛ چطور می توان بلیط رزرو کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید