اعتراض پلیس ایران به اینترپل؛ کانادا در استرداد خاوری همکاری نمی کند

به گزارش دور زمین، رئیس پلیس بین الملل ناجا از ارسال نامه اعتراضی ایران به دبیرکل سازمان اینترپل به خاطر عدم همکاری پلیس کانادا در استرداد خاوری اطلاع داد.

اعتراض پلیس ایران به اینترپل؛ کانادا در استرداد خاوری همکاری نمی کند

بهترین تجربه سفر را به کارگزار کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، رئیس پلیس بین الملل ناجا در نامه ای خطاب به دبیرکل سازمان اینترپل، مراتب اعتراض نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را از عدم همکاری پلیس کانادا در پیگیری پرونده های اخلالگران کلان نظام مالی کشور ابلاغ کرد.

سردار هادی شیرزاد با اشاره به ارسال نامه ای خطاب به دبیرکل سازمان اینترپل در اعلام اعتراض به عدم همکاری پلیس کانادا در پیگیری پرونده های اخلالگران نظام مالی کشور، گفت: از آنجایی که سازمان اینترپل مسئول رسیدگی و حل و فصل اختلافات پلیس کشورهاست، در نامه ای خطاب به دبیر کل سازمان اینترپل مراتب اعتراض خود را از عدم همکاری پلیس کانادا در پیگیری پرونده های اخلالگران کلان نظام مالی کشور ابلاغ و اعلام کردیم.

وی اضافه نمود: علیرغم صدور اعلان قرمز برای محمدرضا خاوری ؛ یکی از اخلالگران کلان نظام مالی کشور که به کانادا متواری شده است، پلیس کشور مذکور همکاری لازم را برای استرداد این مفسد مالی به جمهوری اسلامی ایران ندارد.

رئیس پلیس بین الملل ناجا با بیان اینکه بر مبنای ادله های موجود از سکونت خاوری در کشور کانادا آگاه هستیم، ادامه داد: علیرغم مکاتبات مستمر با پلیس کانادا مبنی بر اشراف پلیس ایران بر مخفیگاه متواری و کوشش برای دستگیری و استرداد وی، هیچ گونه همکاری از سوی پلیس این کشور صورت نپذیرفته؛ بنابراین طی ارسال نامه رسمی به دبیر کل سازمان اینترپل و پیوست مستندات مکاتبات با پلیس کانادا، خواهان رسیدگی به این موضوع هستیم و مراتب اعتراض خود را از عدم همکاری پلیس کانادا در پیگیری پرونده های اخلالگران کلان نظام مالی کشور ابلاغ کردیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3394

به "اعتراض پلیس ایران به اینترپل؛ کانادا در استرداد خاوری همکاری نمی کند" امتیاز دهید

1 کاربر به "اعتراض پلیس ایران به اینترپل؛ کانادا در استرداد خاوری همکاری نمی کند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض پلیس ایران به اینترپل؛ کانادا در استرداد خاوری همکاری نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید