اعتراض مسلمانان در هامبورگ علیه رئیس جمهور فرانسه

به گزارش دور زمین، گروهی از مسلمانان در شهر هامبورگ آلمان علیه سیاست های اسلام ستیزانه اخیر رئیس جمهور فرانسه اعتراض کردند.

اعتراض مسلمانان در هامبورگ علیه رئیس جمهور فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ان تی وی آلمان، گروهی از مسلمانان در شهر هامبورگ آلمان بعد از فراخوان یک انستیتوی اسلامی به خیابان ها آمدند و علیه سیاست های اسلام ستیزانه امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه اعتراض کردند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

امانوئل ماکرون، چندی پیش از انتشار کاریکاتورهای پیامبر اسلام به نام آزادی بیان حمایت نموده و گفت که اقدامی برای منع انتشار این کاریکاتورها انجام نمی دهد. از آن موقع مسلمانان سراسر دنیا اعتراضات گسترده ای را علیه ماکرون به راه انداختند. در هامبورگ هم روز گذشته صدها مسلمان در اعتراض به سیاست های ماکرون به خیابان ها آمدند.

یکی از برگزار کنندگان این تجمع اعتراضی که برای آن فراخوان داده بود گفت: هیچ کس اجازه ندارد اقدامی علیه پیامبر اسلام انجام دهد و یا کاریکاتوری علیه ایشان منتشر کند. فرقی نمی کند که چه کسی این کار را انجام دهد حتی وقتی وی رئیس جمهور فرانسه باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3403

به "اعتراض مسلمانان در هامبورگ علیه رئیس جمهور فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض مسلمانان در هامبورگ علیه رئیس جمهور فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید