اسکوچیچ نیمکت نشینان را دعوت نمی کند

به گزارش دور زمین، کادر فنی تیم ملی هر هفته اوضاع بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی را پیگیری می نمایند و در صورتی که بازیکن گزینه اول شرایط فنی خوبی نداشته باشد گزینه های بعدی برای دعوت به اردوی تیم ملی فعال می شوند.

اسکوچیچ نیمکت نشینان را دعوت نمی کند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش سه، خوشبختانه دو سه سالی است که کادر فنی تیم ملی باترافیک بازیکن خوب در خطوطه سه گانه تیم ملی روبرو می گردد و در سال های اخیر مصدومیت هیچ بازیکنی برای کادر فنی تیم ملی دغدغه ایجاد ننموده است و دیدید که اینبار اسکوچیچ براحتی روی نام چند بازیکن قلم قرمز کشید؛ به این بهانه که شرایط سنی اشان به گونه ای است که نمی توانند همراه تیم ملی در جام جهانی 2022 باشند.

نکته جالب توجه در اردوی برای بازی با ازبک و اکنون برای بازی با بوسنی عدم دعوت از لژیونرهایی است که در ترکیب تیم های خود جایی ندارند و یا کمتر به میدان رفته اند؛ این نشان می دهد شرایط فعلی بازیکن برای دعوت از او برای کادر فنی تیم ملی مهم است و به نوعی می گردد گفت اسکوچیچ آلارم مهمی به لژیونرها داده است؛ اینکه باید بازی کنید تا به اردوی تیم ملی دعوت شوید. البته که این به سود لژیونرها است. برخی وقت ها آنها به هر بهانه ای به تیم ملی دعوت می شدند؛ چون لژیونر هستند اما از این پس در صورتی شرایط حضور در اردوی تیم ملی را پیدا خواهند کرد که در بازی های باشگاهی حضور تاثیر گذاری داشته باشند.

به نظر می رسد اینبار عدم دعوت از بازیکنانی چون علیرضا بیرانوند -مهدی طارمی - سردار آزمون -علیرضا جهانبخش و... به خاطر یاری به وضعیتشان در اردوی تیم های باشگاهی است. آنها در فرصت پیش آمده شانس خوبی خواهند داشت تا با انجام تمرینات اختصاصی و البته استراحت کافی شرایط بهتری برای تمرین و تغییر دیدگاه سرمربی پیدا نمایند. البته در این بین سردار آزمون صندلی ثابتش را در اردوی تیم زنیت از دست نداده و تنها به دلیل سرماخوردگی چند هفته ای در ترکیب تیم روسی به میدان نمی رفت و به همین بهانه بازی با بوسنی را از دست داد. او پیش از این برای این بازی به اردوی تیم ملی دعوت شده بود و فدراسیون فوتبال با باشگاه زنیت نامه نگاری نموده بود تا سردار را برای بازی با بوسنی به اردوی تیم ملی دعوت کند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3428

به "اسکوچیچ نیمکت نشینان را دعوت نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوچیچ نیمکت نشینان را دعوت نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید