استقلال به هافبک و مدافع احتیاج دارد، مسائل برطرف نشده است

به گزارش دور زمین، خبرنگاران- گروه ورزش- فرزانه صفایی شاد: ایمان عالمی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره تقابل استقلال با ماشین سازی در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: استقلال در دو بازی گذشته خود توانست دو پیروزی حساس به دست بیاورد. این تیم نسبت به گذشته دونده تر، جنگنده و مصمم تر بازی می نماید. آنها فردا به مصاف تیمی خواهند رفت که باز هم کادر فنی اش دستخوش تغییرات شده و هنوز نتوانسته اند با یک مربی فصل را ادامه دهند. فرهاد مجیدی شرایط روحی و روانی تیم را بهبود بخشیده و حالا بازیکنان استقلال باانگیزه تر از گذشته هستند.

استقلال به هافبک و مدافع احتیاج دارد، مسائل برطرف نشده است

مهاجم سابق استقلال تاکید نمود: یکی از دلایل موفقیت استقلال در دو ملاقات اخیر تغییرات کم در ترکیب است. بازیکنان در پست های تخصصی خود قرار گرفته اند و این موضوع توانسته به موفقیت استقلال تداوم بیشتری ببخشد.

عالمی در مورد شرایط این روزهای استقلال گفت: درست است آبی پوشان توانسته اند با مجیدی دو پیروزی خوب کسب نمایند اما هنوز در خط دفاع و هافبک مسائل این تیم رفع نشده است. باید ببینیم مجیدی چگونه از آرمان رمضانی در خط حمله استقلال استفاده می نماید اما احتیاج این روزهای استقلال یک مدافع و یک هافبک خلاق است و امیدوارم هر چه زودتر این بازیکنان جذب شوند.

مهاجم سابق استقلال در سرانجام و در مورد کنار گذاشتن محمد دانشگر به دلیل مسائل انضباطی گفت: چند روز پیش مجیدی حرفی زد که بسیار جالب بود، او گفت باید استقلال سالاری باشد نه بازیکن سالاری، بازیکنان باید بدانند صندلی شأن کجاست و در چه تیمی بازی می نمایند، برخورد با کسانی که جو تیم را بر هم می زنند کار پسندیده ای است و کمتر مربی چنین رفتاری از خود نشان می دهد در گذشته هم امیر قلعه نویی همین رفتار را داشت و با بازیکنان خاطی برخورد می کرد باید از مجیدی بابت این رفتار تشکر کرد و بازیکنان هم باید بدانند اینجا استقلال است و کسانی در این تیم بازی نموده اند که بعد از گذشت سال ها هنوز محبوب طرفداران هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4210

به "استقلال به هافبک و مدافع احتیاج دارد، مسائل برطرف نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال به هافبک و مدافع احتیاج دارد، مسائل برطرف نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید