ابراهیمی: لیاقت داشته باشیم، سهمیه لیگ قهرمانان را می گیریم

به گزارش دور زمین، مدافع تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: نیم نگاهی به کسب سهمیه آسیا داریم و می توانیم با کوشش بیشتر به هدف مان برسیم.

ابراهیمی: لیاقت داشته باشیم، سهمیه لیگ قهرمانان را می گیریم

علیرضا ابراهیمی مدافع گل گهر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شرایط فعلی این تیم گفت: تمرینات ما طبق برنامه کادر فنی ادامه دارد. با وجود اینکه بازی ها فعلا تعطیل شده ولی با انگیزه زیاد تمرین می کنیم تا آماده ادامه بازی ها شویم. برد برابر ماشین سازی و پیکان به گل گهر یاری کرد تا شرایط تیم در جدول بهتر گردد. در خیلی از بازی های این فصل هم بدشانسی آوردیم و اگر بدشانس نبودیم بیشتر امتیاز می گرفتیم.

وی یادآور شد: بازی بعدی با صنعت نفت برای ما بسیار مهم است و 3 امتیاز این مسابقه می تواند یک گام عظیم برای تیم ما باشد تا به هدف های عظیمتر فکر کنیم. همه دیدارهای باقی مانده برای گل گهر حکم فینال را دارند و نباید به سادگی امتیاز از دست دهیم. تمام هدف ما حضور در بین بالانشین ها است و به کسب سهمیه لیگ قهرمانان هم فکر می کنیم.

مدافع تیم فوتبال گل گهر در پاسخ به این پرسش که آیا رسیدن به سهمیه آسیا برای تیمی مثل گل گهر سخت نیست؟ گفت: نمی گوییم که بنشینیم و سهمیه را به ما بدهند، اگر لیاقت داشته باشیم قطعا می توانیم به سهمیه برسیم. در فوتبال ایران فاصله تیم صدرنشین با تیمی که در پایین جدول قرار می گیرد زیاد نیست و بعضی مسائل تفاوت ها را رقم می زند. حتی فرق فوتبالیستی که در دسته سوم بازی می نماید با فوتبالیستی که در تیم ملی حضور دارد فقط 6 ماه تمرین کردن است. باید سخت کوشش کنیم تا به هدف هایی که داریم دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4263

به "ابراهیمی: لیاقت داشته باشیم، سهمیه لیگ قهرمانان را می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیمی: لیاقت داشته باشیم، سهمیه لیگ قهرمانان را می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید