آموزشگاه ملی المپیک و دانشگاه آزاد تفاهم نامه همکاری امضاء می نمایند

به گزارش دور زمین، رؤسای آموزشگاه ملی المپیک و مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد با یکدیگر ملاقات و گفت وگو کردند.

آموزشگاه ملی المپیک و دانشگاه آزاد تفاهم نامه همکاری امضاء می نمایند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت آموزشگاه ملی المپیک، در این نشست که با حضور رضا قراخانلو، رئیس آموزشگاه ملی المپیک، لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد و سید علیرضا محسنی مدیر اجرایی آموزشگاه ملی المپیک برگزار گردید، قراخانلو با مهم بر شمردن ورزش دانشگاهی و نقش به سزای آن در ورزش قهرمانی گفت: ورزش دانشگاه آزاد همیشه توانسته است به ورزش کشور یاری کند و صندلی مهمی را برای خود ایجاد کند.

رئیس آموزشگاه ملی المپیک با اشاره به جمعیت کثیر دانشجویان دانشگاه آزاد ادامه داد: دیدگاه مسئولان ورزش کشور به ورزش دانشجویی مثبت بوده و امید است با تغییراتی که در مدیریت ورزش این سازمان بوجود آمده است شاهد رشد و توسعه بیش از پیش این نهاد باشیم.

لشگری که به تازگی به عنوان رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد منصوب شده گفت: آموزشگاه ملی المپیک یکی از بزرگترین مراکز علمی ورزشی کشور است که با حضور فردی علمی در رأس آن و کارشناسان خبره در بدنه توانسته است به عنوان یک صندلی ورزش قهرمانی مثال زدنی ظاهر گردد.

وی در انتها گفت: با مذاکراتی که اجرا شده در آینده نه چندان دور، تفاهم نامه همکاری بین هر دو سازمان به امضاء خواهد رسید تا شاهد فعالیت های علمی و پویا باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3246

به "آموزشگاه ملی المپیک و دانشگاه آزاد تفاهم نامه همکاری امضاء می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزشگاه ملی المپیک و دانشگاه آزاد تفاهم نامه همکاری امضاء می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید