شروع طرح عیدانه استاندارد در همدان

به گزارش دور زمین، خبرنگاران/همدان مدیر کل اداره استاندارد همدان از شروع طرح عیدانه استاندارد در همدان اطلاع داد.

شروع طرح عیدانه استاندارد در همدان

محمد مددی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: این طرح همزمان با سراسر کشور از 15 اسفندماه در استان همدان شروع شد و تا 15 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه طرح فوق در دو محور اجرا خواهد شد، عنوان کرد: یک بخش در مقدار شناسی قانونی است که همه ترازوهای واحدهای صنفی به ویژه واحدهای پر مصرف در این طرح تحت نظارت های ویژه و مستمر قرار می گیرند.

مددی توضیح داد: محور بعدی مربوط به شبکه توزیع است که در امر نظارت بر کالاها و خدمات مشمول استاندارد اجباری است، علاوه بر این محور بعدی در راستای نظارت بر اساس ماده 17 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد در راستای نظارت بر اماکن عمومی اعم از هتل ها و رستوران ها است.

مدیر کل اداره استاندارد همدان ادامه داد: با تشدید بازرسی ها بازار شب عید را برای محصولات بی کیفیت و با کیفیت پایین و کم فروشان نا امن خواهیم کرد.

به گفته وی، هدف از اجرای این طرح ارائه خدمات مطلوب و سالم به شهروندان است و به منظور کنترل بر کیفیت کالاهای عرضه شده و خدمات ارائه شده و بعلاوه داشتن نشان استاندارد، بازرسان به صورت روزانه از مراکز عرضه و خدمات بازرسی و نظارت به عمل می آورند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 خرداد 1401 بروزرسانی: 2 خرداد 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5720

به "شروع طرح عیدانه استاندارد در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع طرح عیدانه استاندارد در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید