آغاز ثبت نام بیست و دومین دوره جشنواره جوان خوارزمی

به گزارش دور زمین، ثبت نام برای شرکت در بیست ودومین دوره جشنواره جوان خوارزمی آغاز شد و تا خاتمه تیرماه ادامه دارد.

آغاز ثبت نام بیست و دومین دوره جشنواره جوان خوارزمی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دبیرخانه جشنواره جوان خوارزمی، ثبت نام برای شرکت در بیست ودومین دوره جشنواره جوان خوارزمی شروع شد و تا خاتمه تیرماه ادامه دارد.

در این دوره از جشنواره جوان خوارزمی طرح های ارسالی در شانزده گروه تخصصی مورد ارزیابی و داوری قرار می گیرند.

شانزده گروه تخصصی شامل فناوری های شیمیایی، مکانیک، برق و کامپیوتر، هنر، معماری و شهرسازی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه، عمران، مهندسی صنایع و مدیریت فناوری، مواد، متالورژی و انرژی های نو و زیست فناوری و علوم پایه پزشکی، محیط زیست، فناوری نانو، هوافضا، مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات و مکاترونیک و همچنین در پنج محور پژوهشی و فناوری شامل طرح ها و پژوهش های بنیادی، طرح ها و پژوهش های کاربردی، طرح های توسعه ای، اختراع و نوآوری است.

متقاضیان شرکت در بیست و دومین جشنواره جوان خوارزمی از طریق پایگاه اطلاع رسانی جشنواره خوارزمیwww.khwarizmi.ir و پایگاه اطلاع رسانی جشنواره جوان خوارزمی https://www.irost.org/young در قسمت سامانه جامع جشنواره های خوارزمی نسبت به ثبت نام و ارائه مشخصات فردی اقدام کرده و شناسه کاربری و کلمه عبور خود را دریافت کنند. ضروری است قبل از شروع فرآیند ثبت نام، فایل راهنمای مربوط به ثبت نام را مطالعه کنند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2643

به "آغاز ثبت نام بیست و دومین دوره جشنواره جوان خوارزمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز ثبت نام بیست و دومین دوره جشنواره جوان خوارزمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید