شروع به کار 300 دفتر خدمات سلامت در کشور تا خاتمه امسال

به گزارش دور زمین، رئیس مرکز سلامت محیط و کاروزارت بهداشت از شروع به کار 300 دفتر خدمات سلامت تا سرانجام سال 98 در کشور اطلاع داد.

شروع به کار 300 دفتر خدمات سلامت در کشور تا خاتمه امسال

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، احمد جنیدی جعفری رئیس مرکز سلامت محیط و کاروزارت بهداشت از شروع به کار 300 دفتر خدمات سلامت تا سرانجام سال 98 در کشور اطلاع داد.

وی گفت: در حال حاضر 80 دفتر خدمات سلامت در سطح کشور داریم. در سال گذشته آزمون توسعه دفاتر را برگزار کردیم و مصاحبه ها انجام شد و بعضی دانشگاه ها در حال صدور احکام فعالیت این دفاتر هستند و تا آخر سال تعداد این دفاتر به نزدیک 300 دفتر خواهد رسید.

وی اضافه کرد: در نشست هم اندیشی مدیران سلامت محیط و کار 62 دانشگاه علوم پزشکی کشور که بعضا روسای گروه ها هم همراهشان بودند و در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار گردید، در مورد مطالب حوزه بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای و طب کار بحث و گفتگو انجام شد. در این جلسه به صورت هم اندیشی در 8 گروه تخصصی بحث های لازم صورت گرفت و نتیجه بحث هریک از آنان در سالن همایش به صورت عمومی ارائه شد.

رئیس مرکز سلامت محیط و کاروزارت بهداشت بیان داشت: مباحث در 8 گروه بر اساس قطب های دانشگاهی شامل موضوعاتِ دفاتر خدمات سلامت و توسعه آن ها در کشور، برون سپاری خدمات بهداشت حرفه ای برای کارگاه های کوچک و معاینات شغلی، کنترل طغیان ها و بیماری های منتسب به آب و غذا، بحث های اجرایی کردن آئین نامه و قانون دخانیات بود. جمع بندی این مباحث برنامه های آینده مرکز سلامت محیط و کار را تبیین خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2181

به "شروع به کار 300 دفتر خدمات سلامت در کشور تا خاتمه امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار 300 دفتر خدمات سلامت در کشور تا خاتمه امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید