آشوری: شکست دادن فولاد کار هر تیمی نیست، برایم مهم بود که با کدام مربی کار کنم

به گزارش دور زمین، مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با ابراز خرسندی از رجحان تیمش در خانه فولاد خوزستان گفت که رسیدن به این مهم کار هر تیمی نیست.

آشوری: شکست دادن فولاد کار هر تیمی نیست، برایم مهم بود که با کدام مربی کار کنم

سجاد آشوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره برد مهم تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: این یک بازی درگیرانه و فیزیکی بود و خوشحالم که سه امتیازی مهم در اهواز گرفتیم. آنها ابتدا پیش افتادند و تیمی که از فولاد عقب می افتد، واقعاً کار سختی دارد. آنطور که می گویند فولاد چند سال بود که در اهواز با مربیگری نکونام شکست نخورده بود، ولی ما این تیم را شکست دادیم و این کار هر تیمی نبوده و نیست.

مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در ادامه یادآور شد: بعد از اینکه عقب افتادیم هرگز برای جبران ناامید نشدیم، هر چند که فولاد هم در بعضی دقایق فشار زیادی روی دروازه ما آورد. در مجموع بازی خوبی بود و خوشبختانه برد مهمی را به دست آوردیم.

وی که در نیم فصل دوم به ذوب آهن پیوست، در خصوص انتخاب این تیم توضیح داد: من بعد از دو بازی که با نفت مسجدسلیمان بودم، از این تیم جدا شدم و دیگر به تیمی نرفتم. در نیم فصل دوم هم برایم مهم بود که با کدام مربی کار می کنم و خوشحالم که در نهایت ذوب آهن را انتخاب کردم. من با مهدی تارتار کار نکرده بودم، ولی تعریف این مربی را شنیده بودم و حالا از این انتخاب راضی هستم.

آشوری در پاسخ به این پرسش که آیا به علت اختلاف با فراز کمالوند از نفت مسجدسلیمان جدا شده است، توضیح داد: اتفاقاً کمالوند به من لطف کرد! شرایط برای حضور من در این تیم مهیا نبود و در نهایت هم تصمیم به جدایی گرفتم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4976

به "آشوری: شکست دادن فولاد کار هر تیمی نیست، برایم مهم بود که با کدام مربی کار کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشوری: شکست دادن فولاد کار هر تیمی نیست، برایم مهم بود که با کدام مربی کار کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید