آشنایی با سایت خریدیار، راهنمای خرید بهترین لوازم خانگی و منزل

به گزارش دور زمین، رپرتاژ آگهی - کدام مرجع بهترین برندهای لوازم خانگی را معرفی می نماید؟

آشنایی با سایت خریدیار، راهنمای خرید بهترین لوازم خانگی و منزل

در خرید هر یک از لوازم منزل و آشپزخانه به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در این مطلب که توسط سایت خریدیار نگارش شده است به معرفی سایت خریدیار می پردازیم، سایتی شما را در خرید بهترین لوازم خانگی و منزل همراهی می نماید.

ما در خریدیار، صریح و شفاف درباره کالاهایی که هر روز در اطرافتان می بینید با شما صحبت کنیم. اصل صداقت برای آنالیز و معرفی محصولات مهم ترین اصلی است که به آن پایبندیم.

سایت خریدیار یک راهنمای خرید اینترنتی انواع کالاست، سایت که در زمینه های مختلف کالاهای مختلف را آنالیز نموده و اطلاعات لازم پیش از خرید کالا را در اختیار شما قرار می دهد.

برای مشاهده سایت خریدیار روی لینک زیر کلیک کنید

https://kharidyaar.ir/

مثلا در خرید یک دستگاه هود آشپزخانه، شما را با بهترین برندهای هود آشپزخانه آشنا می نماید، به شما یاد می دهد که چطور یک هود آشپزخانه را آنالیز کنید.

و در نهایت بهترین و پرفروش ترین نمونه های موجود در بازار آنلاین را به همراه لینک خرید به شما معرفی می نماید.

یکی از نمونه های جهانی خریدیار، سایت wirecutter است که دقیقا به همین شکل و البته در مقیاس جهانی کالای موجود در آمازون و فروشگاه های اینترنتی دیگر را نقد و آنالیز می نماید.

در خریدیار بخش های مختلفی مانند لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، لوازم دکوری وجود دارند که در آینده نزدیک بخش های جدیدترین هم به آن اضافه خواهند شد، در تمامی این بخش ها هدف ما ارایه یک راهنمای خرید کامل برای محصولات مختلف است.

در خریدیار قرار نیست فقط محصولات مختلف را معرفی کنیم، هدف ما این است که ضمن معرفی بهترین محصولات بازار در دسته بندی های مختلف، به شما یک راهنمای خرید هم ارایه دهیم، در حقیقت شما با مطالعه مطالب سایت به مواردی که هنگام خرید هر کالا باید به آنها توجه کنید آگاهی شوید.

آیا در خریدیار امکان خرید محصولات هم وجود دارد؟

اصلی ترین مزیت سایت هایی مانند خریدیار این است که نه تنها شما نکات لازم در خرید هر کالا را به شما ارایه می دهند و مدل های پرفروش را معرفی می نمایند، بلکه امکان خرید را هم برای شما فراهم نموده اند و شما می توانید کالای معرفی شده را از معتبرترین فروشگاه خریداری کنید.

خریدیار بهترین محصولات را از معتبرترین فروشگاه کشور یعنی دیجی کالا برای شما گردآوری می نماید تا همواره امکان خرید وجود داشته باشد.

اشتباه نکنید، همواره قرار نیست گرانترین بهترین گزینه باشد

در حقیقت بر خلاف تصور ما برندهای گران قیمت همواره مشتریان را راضی نمی نمایند، چرا که در نظر دریافت احتیاجها هنگام خرید از اصلی ترین دلایل رضایت یا نارضایتی خریدار است.

پس همواره اینطور نیست که اگر بدون آنالیز به سراغ یک برند معروف و مطرح برویم قطعا خرید موفقی خواهیم داشت، همواره احتیاج و انتظارات شما از محصول اولویت است.

اشتباهی که خیلی از افراد بخصوص در خرید لوازم خانگی مرتکب می شوند این است که صرفا به دنبال بهترین ها هستند نه مناسب ترین، و دقیقا به همین دلیل بیشتر مطالب ما حول بهترین ها هستند تا این افراد را جذب و نکات لازمه را به آنها ارایه کنیم.

آیا واقعا کالاهای مختلف احتیاج به نقد و آنالیز دارند؟

شاید این تصور وجود داشته باشد که اصلا چه احتیاج به نقد و آنالیز کالاها وجود دارد، مگر همه کالاها دیجیتالی هستند که احتیاج به آنالیز زیادی داشته باشند.

هر کالایی می تواند نقد و آنالیز خودش را داشته باشد، به طور مثال یک کش بدنسازی ساده را تصور کنید، آیا در مورد خرید کش بدنسازی می توانید به سوالات زیر پاسخ دهید؟

آیا به صورت پیشفرض می دانیم که انواع کش بدنسازی کدامند؟

آیا می دانیم که برندهای معتبر کش بدنسازی کدام ها هستند؟

از طرفی شاید با خود بگویید که بسیار عالی، اگر کالای مورد نظر دارای پیچیدگی های زیادی است، پس خیلی راحت به سراغ گران ترین می رویم که حتما بهترین است.

اما لزوما گرانترین های بازار بهترین ها برای شما نیستند، بسیاری از کالاهای گران قیمت شامل ویژگی هایی هستند که هیچوقت استفاده ای ندارند، یا اینکه بخاطر مارک یا برند مشخصی، قیمتی چند برابر دیگر کالاها دارند.

هدف خریدیار این است که بهترین کالا، با بهترین قیمت و با ویژگی های کافی و مورد احتیاجتان را انتخاب کنید.

بگذارید یک مثال بزنم، فرض کنید که چند میلیون تومان هزینه نموده اید و یک دستگاه آون توستر خریده اید، و این درحالی است که عمده استفاده شما از این دستگاه برای گرم کردن نان صبحانه است.

امااگر می دانستید که برای گرم کردن نان صبحانه یک توستر ساده هم می تواند برایتان مناسب باشد، چندین میلیون تومان را صرف خرید آون توستر نمی کردید، در حالی که هرگز قرار نیست از امکانات پیشرفته آون توستر بهره ببرید.

یا اگر با کارایی و تفاوت های آون توستر، ماکروویو و فر گازی آشنا بودید، دستگاهی را می خریدید که هر سه کار را برای شما انجام دهد و هزینه کمتری برایتان ایجاد گردد.

پس همواره اینطور نیست که اگر بدون آنالیز به سراغ یک برند معروف و مطرح برویم قطعا خرید موفقی خواهیم داشت، همواره احتیاج و انتظارات شما از محصول اولویت است.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4211

به "آشنایی با سایت خریدیار، راهنمای خرید بهترین لوازم خانگی و منزل" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با سایت خریدیار، راهنمای خرید بهترین لوازم خانگی و منزل" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با سایت خریدیار، راهنمای خرید بهترین لوازم خانگی و منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید