آرزومندی: 75 درصد شوت سه امتیازی پیروز، رویایی بود

به گزارش دور زمین، سرمربی تیم بسکتال مهرام گفت: اینکه 75 درصد پرتاب سه امتیازی پیروز داشتیم، یک آمار رویایی بود.

آرزومندی: 75 درصد شوت سه امتیازی پیروز، رویایی بود

به گزارش خبرنگاران، علی آرزومندی، سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران پس از پیروزی شاگردانش مقابل گرگان در بازی دوم فینال لیگ برتر، اظهار کرد: من بعد از بازی قبل هم گفتم که یک مقدار خسته بازی های نیمه نهایی بودیم. خوشبختانه توانستیم برای این ملاقات ریکاوری ذهنی کنیم و برنده از زمین خارج شویم.

او ادامه داد: در بازی قبل یکسری تغییرات ریسکی در ترکیب خود داشتیم که جواب نداد و باعث شد تیم آسیب ببیند. در این ملاقات آن نقاط ضعف را ترمیم کردیم که البته پیش بینی هم نمی کردم اینطور ببریم.

او گفت: در سری فینال و بازی های پلی آف هر بازی حکم و سناریوی جدای خود را دارد. اتفاقات درون هر بازی زیاد است و هر تیمی که این اتفاقات و تغییرات را کنترل کند نتیجه بهتری می گیرد. ما امروز خیلی کم اشتباه بودیم که امیدوارم این فرایند را ادامه دهیم. در حمله عاقل بودیم و در دفاع هم سخت گل می خوردیم.

سرمربی مهرام درباره قضاوت این ملاقات نیز گفت: داوری فینال همواره پر تنش است، اما بهترین داورها انتخاب شده اند و مسئله ای نبود.

او در پاسخ به این سوال که چرا مهرام آمار 75 درصد پرتاب سه امتیازی پیروز را در نیمه دوم تکرار نکرد، اظهار کرد: این آمار یک آمار رویایی برای هر تیمی است، اما ریتم بازی همواره یکسان نیست و اتفاقی است که در مقطعی از بازی رخ داد. در بازی اول گرگان این شرایط را داشت و پرتاب های زیادی را در پنج دقیقه کوارتر اول وارد سبد ما کرد. حتما به دفاع تیم حریف هم بستگی دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4258

به "آرزومندی: 75 درصد شوت سه امتیازی پیروز، رویایی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرزومندی: 75 درصد شوت سه امتیازی پیروز، رویایی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید