صعود مدعیان به دور دوم پلی آف لیگ بسکتبال

به گزارش دور زمین، در خاتمه چهارمین روز رقابت های مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال مردان، چهار تیم به دور دوم پلی آف صعود کردند.

صعود مدعیان به دور دوم پلی آف لیگ بسکتبال

به گزارش خبرنگاران، در چهارمین روز از رقابت های مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، پنج شنبه 26 اسفند 1400 چهار ملاقات برگزار گردید که سرانجام، تیم های مهرام تهران، شیمیدر قم، ذوب آهن اصفهان و شهرداری گرگان با رجحان برابر حریفان خود، به دور بعد مرحله پلی آف صعود کردند.

در نخستین بازی امروز تیم شهرداری گرگان به مصاف اکسون تهران رفت که با درخشش ستاره هایی چون پری پتی و محمد جمشیدی 89 - 56 به رجحان رسید. شهرداری با این برد دومین پیروزی خود مقابل اکسون را کسب کرد تا با برد 2 بر صفر سری، راهی دور بعد گردد.

در دومین بازی امروز نیز دیگر تیم مدعی یعنی ذوب آهن اصفهان 87 - 71 مقابل صنایع هرمزگان پیروز شد تا با اقتدار راهی دور دوم پلی آف گردد. شاگردان فرزاد کوهیان نیز 2 بر صفر پیروز سری شدند.

اما در یک طرفه ترین بازی امروز، تیم مدعی شیمیدر با نتیجه قاطع 95 - 44 تیم نه چندان قدرتمند نیروی زمینی تهران را شکست داد تا با کسب دو برد در سری، راهی مرحله بعد پلی آف گردد.

آخرین بازی امروز نیز میان تیم های مهرام تهران و خانه بسکتبال خوزستان برگزار گردید. شاگردان مصطفی با پیروزی شخت 80 - 73 مقابل شاگردان سامری، دومین برد خود در سری را جشن گرفتند تا راهی دور بعد مسابقات شوند.

بازی های مرحله نخست پلی آف لیگ برتر بسکتبال مردان ایران به صورت دو برد از سه بازی برگزار می شوند. هر تیمی که دو بازی رو در رو با حریف خود را پیروز گردد، جواز حضور در دور بعد مسابقات را کسب می نماید.

پیش از این نیز صعود نظم آوران سیرجان به دور بعد پلی آف قطعی شده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5172

به "صعود مدعیان به دور دوم پلی آف لیگ بسکتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود مدعیان به دور دوم پلی آف لیگ بسکتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید