آب و هوای هانگزو

به گزارش دور زمین، آب و هوای هانگزو چهار فصل است. ژوئن و سپتامبر بارانی‌ترین ماه‌های هانگژو هستند. در آگوست و سپتامبر، هانگزو گه‌گاه توفان‌های شدیدی را تجربه می‌کند. متوسط دما در سال در هانگزو، 16.5 درجه سانتیگراد است. هانگزو در طول سال باران‌های بسیاری را به خود می‌بینید. بارش سالانه در هانگزو 1141 میلیمتر و ساعت‌های آفتابی هانگزو در طول سال 1765 ساعت است. شهر هانگزو یکی از بهترین مقاصد تور چین برای رفتن در تمام طول سال است، ولی جذاب‌ترین و محبوب‌ترین زمان برای رفتن به تور هانگزو پاییز است.

آب و هوای هانگزو

آب و هوای بهارهای هانگزو

بهار هانگزو از مارس تا می است. این زمان، زمانی عالی برای دیدن شکوفه‌های هلو در گذرگاه Su در دریاچه غربی هانگزو است. در این زمان در هانگزو دما بالا می‌رود و رفته رفته شرجی می‌شود، اما تغییرات سریع و مداوم در دما و وضعیت آب و هوا وجود دارد. اگر در بهار در تور چین و تور هانگزو بودید، کت و ژاکت همراه داشته باشید. این لباس‌ها برای هوای سرد شب‌ها و یک پبراهن آستین بلند برای روزها که گرمتر است کفایت می‌کنند.

آب و هوای تابستان‌های هانگزو

تابستان در هانگژو از ژوئن تا سپتامبر است. تابستان در هانگزو به شدت گرم و شرجی است. از نیمه ژوئن تا نیمه جولای دوره باران‌های فصلی این منطقه از چین است، با بارش‌های مداوم و زیاد. متوسط دما در این زمان از سال در گوانجو بیشتر از 34 درجه سانتیگراد است و در بالاترین حد خود حتی به 40 درجه نیز می‌رسد. وقتی در تابستان به تور چین و تور هانگزو می‌روید بهتر است لباس‌های تابستانی همراه داشته باشید. تیشرت، شلوارک و دامن، لباس‌های خوبی برای این زمان هانگزو هستند. همراه داشتن عینک دودی، کلاه آفتاب‌گیر، چتر و نوشیدن زیاد آب توصیه می‌شود. بازید از شهرهای آبی اطراف هانگزو مانند ژیتانگ و ووژن تجربه آرام‌بخشی برای شما خواهد بود. در مدت فستیوال نیمه پاییز چین در حوالی سپتامبر، گل‌های Osmanthus شکوفه کرده‌اند و شهر هانگزو را به مکانی زیبا و آرامش‌بخش تبدیل می‌کنند.

آب و هوای پاییزهای هانگزو

پاییز هانگزو از اکتبر تا نوامبر است. هوای خشک و خنک این ماه‌ها، بهترین زمان سال برای رفتن به تور چین و بازدید از هانگزو را ایجاد می‌کنند. هوا مدام تغییر می‌کند ولی یک ژاکت سبک، یک کت و یک پیراهن برای کنار آمدن با آب و هوای این زمان هانگزو عالی است.

آب و هوای زمستان‌های هانگژو

زمستان در هانگزو از دسامبر تا فوریه است. زمستان‌ها در هانگزو به شدت سرد است، با رطوبت بسیار و بارش‌های برف گاه‌به‌گاه. ژانویه سردترین ماه هانگزو است، با دمایی که تا منفی 3 درجه نیز افت می‌کند. متوسط پایین‌ترین و بالاترین دما در هانگزو به ترتیب 2 درجه و 11 درجه در دسامبر، صفر درجه و 7 درجه در ژانویه و 2 و 9 درجه در فوریه است. کاپشن‌ها و کت‌های ضخیم خود را برای تور چین و بازدید از هانگزو در زمستان از چمدان‌ها بیرون بیاورید.

انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2912

به "آب و هوای هانگزو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آب و هوای هانگزو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید