ده چیز برتر در کوشیتس، اسلواکی

به گزارش دور زمین، ممکن است این شهر مانند یک شهر کوچک و بدون تظاهر به نظر برسد - اما باور کنید یا نه ، این یکی از پایتخت‌های اصلی فرهنگ است و واقعا ً مشت را بسته‌بندی می‌کند ! هر چیزی که من در مورد اروپای شرقی با هر چیزی که من در مورد یک تجربه معتبر اروپایی دوست دارم با هم ترکیب می‌کند : شهرهای کوچک ، مغازه‌های محلی ، و تن از تاریخ و فرهنگ جذاب برای اکتشاف . و در واقع ، برای همه این که آن مکان ، جایی است که همه کس را می‌شناسد و همه چیز در فاصله پیاده - دومین شهر بزرگ در اسلواکی است !

ده چیز برتر در کوشیتس، اسلواکی

حرفم را باور نمی‌کنی ؟ این لیست از مکان‌هایی که نباید از دست رفت را بررسی کنید و برنامه سفر خود را امروز آغاز کنید !
# 1 . کلیسای جامع سنت Elisabeths
این کلیسای جامع قرن 14 در قلب مرکز قرون‌وسطی Kosices قرار دارد و به خوبی می‌تواند در طول زمان خود به آنجا سفر کند . سبک گوتیک آن - نادر در اروپای شرقی - و همچنین بزرگ‌ترین مکان پرستش در اسلواکی است . اما حتی اگر شما مذهبی یا علاقه‌مند به معماری نیستید ، این کلیسای جامع ارزش بازدید دارد : شما مناظر باورنکردنی را در شهر و مناظر اطراف از بالای برج کلیساهای جامع شمالی به دست خواهید آورد !
زمان رفتن : کلیسای جامع معمولا ً از ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است . اگر قصد دارید به برج شمالی بروید ، توصیه می‌کنم کمی قبل از غروب آفتاب بروید !
# 2 . خیابان اصلی
خیابان اصلی عجیب و غریب ، یکی از آن خیابان‌های معمولی اروپایی است - چیزی از یک کارت‌پستال ! به طور کلی ، می‌بینید که بسیاری از مناظر شهر در امتداد خیابان واقع شده‌اند . بنابراین کمی قدم بزنید ، چند نفر را تماشا کنید ، یکی از کافه‌ها را ببینید و از سبک زندگی اروپایی لذت ببرید !
هنگام رفتن : این خیابان در هر زمانی از روز شلوغ است ! در طول بعد از ظهر ، به احتمال زیاد گروهی از نوازندگان و افراد دیگر را در آنجا پیدا خواهید کرد - اما زمان مورد علاقه من برای بازدید از آن شب است ، بنابراین می‌توانم در یک کافه مثل فونتانا و مردم بنشینم و به محتوای قلب ام نگاه کنم .
# 3 . برج سنت Urbans
همچنین در بخش قدیمی‌تر و درست نزدیک کلیسای جامع سنت Elisabeths ، برج سنت Urbans را پیدا خواهید کرد . ساختار این سازه در ابتدا به قرن چهاردهم نیز باز می‌گردد ، اما امروزه در داخل آن ، موزه کوچکی ( از جمله مجسمه‌های مومی ) را که به تاریخ طولانی شهر اختصاص‌داده شده‌است ، پیدا خواهید کرد . اگر چیز زیادی در مورد Kosice و مناطق اطراف نمی‌دانید ، قطعا ً توصیه می‌کنم که آن را چک کنید .
زمان رفتن : برج به طور معمول فقط در روزه‌ای یکشنبه ، دوشنبه‌ها ، و پنجشنبه بازدید می‌کند - بنابراین سفر خود را بر این اساس برنامه‌ریزی کنید .
# 4 . کاخ‌ها
باور کنید یا نه ، بسیاری از ساختمان‌های تاریخی Kosices زمانی کاخ بودند . از این‌ها ، تالار شهر قدیمی ، کاخ Andrassy ، کاخ اسقف‌ها ، کاخ Jakabov و چند نفر دیگر . آن‌ها یک نظر عالی به معماری باروک ، مجارستان و اسلواکی در منطقه ارائه کردند . اگرچه شما نمی‌توانید داخل بسیاری از این ساختمان‌ها بروید ، اما قطعا ً دیدن آن‌ها در اطراف و دیدن آن‌ها از بیرون جالب است .
هنگام رفتن : دوباره ، شما نمی‌توانید وارد بسیاری از اینها شوید - بنابراین می‌توانید هر روز یا شب از آن‌ها دیدن کنید تا معماری باورنکردنی آن‌ها را ببینید !
# 5 . تئاتر دولتی
این ساختمان باروک در اواخر قرن 19 ساخته شد و یک نمونه شگفت‌انگیز دیگر از معماری در شهر است . شما به خصوص می‌خواهید سقف نقاشی شده سالن تئاتر را ببینید - ببینید آیا می‌توانید صحنه‌هایی را از "تراژدی‌های Shakespeares " تشخیص دهید . یا یک نمایش زنده در اینجا به دست آورید - نمایش باله به طور خاص تاثیرگذار است .
چه موقع باید بروید : هر وقت یک نمایش در راه است ! وب سایت آن‌ها را بررسی کنید .
# 6 . فعالیت‌های بیرونی
اگر علاقه‌ای به فعالیت‌های خارج از خانه داشته باشید ، اسلوواکی نمی‌تواند شکست بخورد . برای اسکی ، دوچرخه‌سواری ، پیاده‌روی ، و بیشتر به کوهستان‌های Tatra بروید . این کوه‌ها یک حرکت آسان از Kosice - یا حتی پیاده‌روی بیشتری در نزدیک‌تر به شهر هستند ؛ فقط در زمان سالی که آنجا هستید ، در هتل تان توصیه‌هایی بکنید . البته ، اینها کوهه‌ای آلپ هستند - اما باور دارند یا خیر ، آن‌ها با کوه‌های راکی در آمریکا از نظر ارتفاع رقابت می‌کنند !
هنگام رفتن : مطمئن شوید که با راهنماهای محلی در رابطه با شرایط آب و هوایی قبل از هر نوع سفر چک و چک کنید - همه چیز اغلب می‌تواند تغییر کند ، و حتی اگر هوای راحتی آن در Kosice باشد،
وقتی شما به کوه برید شرایط ممکنه کمی پیچیده بشه
اگر چند سوراخ بزرگ در شهر پخش نشده بود ، Kosice با میراث اروپای شرقی مغایرت نداشت . پیاده‌روی در خیابان اصلی ، جاه‌ای زیادی را به شما نشان خواهد داد . اما یک قانون خوب از شست : هر چه بیشتر از دست اصلی فرار کنید ، احتمال بیشتری پیدا می‌کنید که خودتان را در آن شرکت بومی واقعی پیدا کنید - و احتمال کمتری دارید که هر نوشیدنی را صرف کنید ! (Golem ( biergarten ) یکی از علاقه شخصی من است ، هر دو به خاطر نشستن در هوای گرم تابستان ، وقت مناسبی برای خوردن است .
وقتی که بروم : وقت مناسبی برای نوشیدن در slovakia نیست ، بعد از کار ، بعد از کار ، بعد از کار ، یا بعد از ظهرها ، یا بعد از ظهرها ، بستگی به چه روزی دارد . بنابراین ، هر وقت آماده رفتن باشید ، حتما ً یک نفر را پیدا خواهید کرد !

انتشار: 14 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 481

به "ده چیز برتر در کوشیتس، اسلواکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ده چیز برتر در کوشیتس، اسلواکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید