هزینه های سفر به کشور فرانسه

به گزارش دور زمین، سفر به هر کشوری هزینه‌هایی دارد. بناهای تاریخی مثال زدنی کشور فرانسه آن را به یکی از بهترین کشورهایی تبدیل کرده است که شما هم علاقه دارید به بازدید آن بروید. در این مقاله شما را با هزینه اقامت، خورد و خوراک و یا حتی حمل و نقل در کشور فرانسه آشنا خواهیم کرد.

هزینه های سفر به کشور فرانسه

هزینه اقامت در فرانسه

هزینه‌ی اقامت در هاستل‌ها در حدود شبی 15 تا 40 یورو می‌باشد و بستگی دارد که کدام شهر را برای اقامت انتخاب نمایید. قیمت‌ها در شهر پاریس بسیار گران هستند. اتاق‌های خصوصی هاستل‌ها از شبی 75 یورو و بیشتر، هزینه دربردارند. هزینه‌ اقامت در هتل‌های ارزان قیمت از شبی 60 یورو برای یک اتاق دوتخته آغاز می‌گردد. هزینه‌ اقامت در اطراف پاریس، بوردو و ریوریای فرانسه، کمتر می‌باشد. یکی از گزینه‌هایی که برای اقامت می‌توانید مد نظر داشته باشید، اجاره‌ی اتاق یا آپارتمان می‌باشد. برای شهرهای گران‌قیمت مانند پاریس در اروپا، این انتخاب بهتری خواهد بود.

هزینه خورد و خوراک در فرانسه

تهیه‌ی غذا در فرانسه برایتان بسیار ارزان‌تر تمام می شود تا غذا خوردن در رستوران. در گوشه و کنار شهرها، مغازه‌های مختلف فروش نان، انواع پنیر و گوشت و فرآورده‌های پروتئینی دیده می‌شوند. خرید مواد خوراکی و ترتیب دادن یک گردش چند ساعته، در فرانسه بسیار رایج است. شما می‌توانید ناهارتان را خودتان تنها با پرداخت 10 یورو برای دو نفر تهیه کنید که شامل نوشیدنی نیز می‌شود. ساندویچ‌های نیمه‌آماده نیز در فروشگاه‌ها به وفور یافت می‌شوند که در حدود 4 تا 7 یورو قیمت دارند. اما غذا خوردن در رستوران برای هر وعده، چیزی در حدود 20 تا 35 یورو برایتان هزینه خواهد داشت. هزینه‌ی تهیه‌ی مواد خوراکی برای یک هفته در حدود 45 تا 65 یورو می‌باشد. برای تجربه سفر متفاوت و پر جاذبه با تور اروپا همراه شوید.

هزینه حمل‌ و‌ نقل در فرانسه

بهترین راه برای رفت و آمد در فرانسه استفاده از قطار است. قطارهای شبانه ارزان‌تر هستند و در عوض قطارهای سریع‌السیر (TGV) بسیار گران هستند و در حدود 90 یورو قیمت دارند. سیستم‌های حمل‌و‌نقل محلی نیز قابل اطمینان هستند و برای هر مسیر در حدود 1 تا 3 یورو قیمت دارند. هزینه‌های رفت و آمد از فرودگاه تا مرکز شهر و برعکس نیز معمولا مقرون به صرفه هستند. برای مسیر فرودگاه شارل دو گل تا پاریس باید 12 یورو بپردازید. کرایه‌های تاکسی‌ها معمولا بالا هستند؛ پس تا جایی که برایتان امکان دارد، از تاکسی استفاده نکنید. 

انتشار: 11 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 303

به "هزینه های سفر به کشور فرانسه" امتیاز دهید

2 کاربر به "هزینه های سفر به کشور فرانسه" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه های سفر به کشور فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید