آشنایی با معبد وات فو در بانکوک

به گزارش دور زمین، معبد وات فو (Wat Pho) یکی از بهترین جاذبه‌های تاریخی کشور تایلند به شمار می‌رود و به معبد بودای خوابیده نیز مشهور است. این معبد از پربازدیدترین معابد شهر بانکوک به شمار می‌رود و به دستور پادشاه رامای اول ساخته شده است.

آشنایی با معبد وات فو در بانکوک

معبد وات فو، در پشت معبد وات فرا کائو در مجموعه کاخ بزرگ قرار گرفته و شهرت آن بیشتر به خاطر وجود مجسمه غول پیکر بودای خوابیده می‌باشد. این مجسمه بزرگ در این معبد از جنس طلا بوده و 46 متر طول و 15 متر ارتفاع داشته و پاهای آن 5 متر طول دارند و با مروارید تزئین شده‌اند.

شما توصیه می‌کنیم در هنگام ورود به این معبد باید به نشانه احترام، بدون کفش و با لباس پوشیده وارد معبد بشوید. یک سنت دیرینه در معبد وات فو این می‌باشد که هنگام ورود یک کاسه پر از سکه خریداری نمایید و آنها را درون 108 کاسه برنزی در یک خط در کنار دیوار ها قرار داده‌اند، بیندازید.

وات فو اولین دانشگاه عمومی در تایلند به شمار می‌رفت و در رشته‌های مذهب و علوم ادبی دانشجویانی را تربیت نمود. امروزه بیشتر به عنوان مرکز درمانی و ماساژ سنتی شناخته می‌شود و می‌توانید تجربه یک ماساژ سنتی تایلندی را در آن تجربه کنید.

معبد وات فو در بانکوک به صورت روزانه در ساعت‌های 8:00 تا 17:00 میزبان گردشگران تور لحظه آخری تایلند است. در ضمن بعد از ساعت 18:00 نیز می‌توانید یک ماساژ درمانی را تجربه نمایید.

آدرس معبد وات فو بانکوک

جاده Maharat، نزدیک رودخانه، شهر قدیم Rattanakosin.

شماره تماس معبد وات فو بانکوک

0066222595955

انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 18

به "آشنایی با معبد وات فو در بانکوک" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با معبد وات فو در بانکوک" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با معبد وات فو در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید