گذراندن یک ماه عسل رمانتیک در ماکائو

به گزارش دور زمین، زوج‌های جوانی که می‌خواهند یک ماه‌عسل فراموش‌نشدنی داشته باشند و از خرید لوکس، غذاهای خوشمزه، هتل‌های عالی و زندگی شبانه پر هیجان لذت ببرند، باید به تور ماکائو بیایند. شما می‌توانید به راحتی با قایق تندرو و از فرودگاه بین‌المللی هنگ کنگ به ماکائو برسید. این سواری که شما را از ورودی رودخانه ژوجیانگ عبور می‌دهد، تنها یک ساعت زمان می‌برد. از زمان جدا شدن از پرتغال و تحویل داده شدن به چین در سال 1999، ماکائو تغییرات ظاهری و اقتصادی فوق‌العاده چشمگیری را به خود دیده است. زبان پرتغالی همچنان به طور رسمی استفاده می‌شود، اما ردپای 450 سال استعمار در حال محو شدن است.

گذراندن یک ماه عسل رمانتیک در ماکائو

ماکائو جدید و قدیم را ببینید

میدان Senado در قلب شهر قدیمی ماکائو قرار دارد و در لیست جهانی یونسکو ثبت شده است. خیابان‌های فرعی این محله برای پیاده‌روی عالی هستند و با رستوران‌های کوچک و فروشگاه‌های صنایع دستی پر شده‌اند. نمای قرن هفدهمی کلیسای سینت پاول (Ruins of St. Paul's) به نماد ماکائو تبدیل شده است. در سردابه کلیسا صلیب‌های نقره‌ای پرتغالی، مجسمه‌ها و آثار هنری مقدس به نمایش گذاشته شده‌اند. در این بخش شهر چندین کلیسای مستعمراتی دیگر وجود دارد؛ کلیسای St. Dominic یکی از دیدنی‌ترین‌های آنها است.

در تور ماکائو می‌توانید از معبدها و زیارتگاه‌های تائویستی و بودایی کوچکی که در سطح شهر پخش شده‌اند دیدن کنید. ماکائو موزه‌های عالی فراوانی دارد، یکی از آن‌ها نمایشگاه بسیار بزرگ تاریخ استعمار در موزه ماکائو است. در موزه دریایی می‌توانید مدل‌های پرجزئیات کشتی‌ها و جانداران دریایی عجیب و غریب را ببینید. موزه هدیه تحویل داده شدن (Handover Gifts Museum of Macao)، گنجینه‌ها و آثار هنری عجیب و جالب توجهی را که تمامی استان‌های چین برای جشن گرفتن رویداد سال 1999 به ماکائو اعطا کرده بودند را به نمایش عموم گذاشته است. موزه Grand Prix و مرکز علم ماکائو که حال و هوایی شبیه به موزه Guggenheim نیویورک دارد از دیگر مکان‌های دیدنی این شهر هستند. در مرکز علم ماکائو زوج‌ها می‌توانند ساعت‌های متمادی را به بازی کردن با وسایل تعاملی موزه اختصاص دهند.

ماکائو در هر گوشه‌اش با تفریحات شلوغ و هیجان‌انگیز پر شده است؛ اما در تور ماکائو کارهای دلپذیر و ساده‌ای که می‌توانید همراه با عشقتان انجام دهید را فراموش نکنید. برخی از این کارها دیدن پانداهای بانمک در باغ وحش ماکائو، گوندولاسواری در گذرگاه‌های آبی هتل Venetian، تماشای فواره‌های هتل Wynn و نمایش پر زرق و برق هتل StarWorld هستند. زوج‌هایی که دوست دارند در خونشان علاوه بر فنیل‌اتیل‌آمین کمی آدرنالین هم وجود داشته باشد می‌توانند به سراغ بانجی‌جامپینگ در برج ماکائو بروند.

Bungy

بهترین زمان برای رفتن به تور ماکائو

زمستان‌های ماکائو می‌توانند سرد شوند، اما به طور عمومی مطبوع و دلپذیر هستند. بهار و پاییز معتدل‌ترین فصل‌های سال هستند. بهتر است بین ماه‌های می تا سپتامبر به سفر نروید چرا که این زمان از سال، فصل توفان‌های موسمی است. البته تماشای مسابقه قایق اژدها در ژوئن ارزش ریسک کردن را دارد. کسانی که به فرهنگ علاقه دارند، باید در زمان سال نوی چینی خودشان را به ماکائو برسانند. می زمان برگزاری رژه حضرت مریم و جشن اژدهای مست است.

Rain

رمانتیک‌ترین هتل‌های ماکائو

در میان صدها هتل لوکس در ماکائو، چند تای آن‌ها بین زوج‌هایی که برای ماه‌عسل به تور ماکائو می‌آیند محبوبیت بیشتری دارند. هتل 5 ستاره و تماما سوئیت Banyan Tree که بخشی از مجموعه هتل‌های Galaxy است، شما را حسابی نازپرورده می‌کند. هتل Mandarin Oriental که هم به دریا و هم به دریاچه ماکائو اشراف دارد، مکانی عالی برای زوج‌ها است. هتل Pousada De Sao Tiago یک قلعه قدیمی پرتغالی بوده که به یک هتل بوتیک شیک تبدیل شده است؛ این هتل دیوارهای اصلی آن قلعه را دست نخورده نگاه داشته است.

Mandarin Oriental

برترین رستوران‌های ماکائو

نشسته در زیر تلالو چلچراغ کریستالی بسیار بزرگ هتل Grand Lisboa، رستوران Robuchon au Dôme با داشتن سه ستاره از میشلن و با حضور سرآشپز بین‌المللی معروفش Joël، یک تجربه فراموش‌نشدنی به شما نوید می‌دهد. در همین هتل، رستوران The Eight با داشتن دو ستاره از میشلن، دیم‌سام‌های کانتونی را با ظاهری فوق‌العاده شیک و بی‌نقص ارائه می‌دهد. رستوران ژاپنی Tenmasa در هتل Altira در جزیره Taipa، اتاق‌های خصوصی دارد و از کافه آن می‌توان نمایی دیدنی از شبه جزیره را دید.

Tenmasa

به دنبال کارهای رمانتیک در ماکائو

این روزها ماکائو آن قدر نمایش‌های بین‌المللی درجه اول دارد که انتخاب از بین‌شان مشکل شده است. هتل ونیزی ماکائو، میزبان نمایش Zaia متعلق به سیرک آفتاب (Cirque du Soleil) است. صحنه نمایش هتل می‌تواند 15 هزار طرفداری که برای دیدن ستاره‌هایی مانند لیدی گاگا جمع می‌شوند را میزبانی کند.

اگر در نمایش خانه آب رقصان در هتل City of Dreams جلو نشستید، خود را برای خیس شدن آماده کنید. برای این نمایش، بزرگترین استخر روی صحنه در دنیا ساخته شده است. در همین مجتمع می‌توانید نمایش تاثیرگذار و زیبای Bubble Show را هم تجربه کنید.

برای گذراندن لحظات آرام‌تری در کنار همسرتان، می‌توانید سوار بر گاری دو چرخ (ریکشا) خیابان‌های دیدنی شهر قدیمی ماکائو را بگردید. دریاچه نیلوفر آبی در جزیره Taipa، مکانی محبوب در بین مردم محلی برای گرفتن عکس‌های عروسی است. در این محل می‌توانید قدم زده و علاوه بر لذت بردن از فضای رمانتیک دریاچه از موزه خانه‌ها (Taipa Houses Museum) که نحوه زندگی در خانه‌های قدیمی ماکائو را نشان می‌دهد بازدید کنید.

City of Dreams

در خیابان‌های باریک دهکده Taipa، می‌توانید یک استراحتی به خودتان بدهید و یک نوشیدنی محلی پرتغالی در کافه‌های کوچکی مانند Casa do Antonio میل کنید. در منطقه تازه‌ساز Cotai Strip، هتل Okura از مجموعه هتل‌های Galaxy، مراسم سنتی چای ژاپنی برگزار می‌کند. در اسپای هتل Hard Rock، استفاده از گیاهان خوشبوی اسطوخودوس و کانانگا تنها گوشه‌ای از گزینه‌های درمانی هستند. زوج‌ها می‌توانند شب را با نوشیدنی، موسیقی زنده و نمای شگفت‌انگیز شهر در فضای کافه‌ی قرار گرفته در پشت بام هتل Altira به پایان ببرند.

انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3704

به "گذراندن یک ماه عسل رمانتیک در ماکائو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گذراندن یک ماه عسل رمانتیک در ماکائو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید