همه چیز درباره شهر سنگاپور

به گزارش دور زمین، سنگاپور شهری زیبا با جاذبه‌های زیبا و دیدنی است. شهر سنگاپور با جاذبه‌های مدرنی که دارد، یکی از بهترین جاذبه‌های آسیایی است. در این مقاله شما را بیشتر با این شهر آشنا خواهیم کرد.

همه چیز درباره شهر سنگاپور

سنگاپور شهری مدرن در آسیا است. این شهر آسمان‌خراش‌های رنگارنگ و خیابان‌های شیک و چشم‌نوازی دارد. بندرگاهی پررونق با دریاچه‌ای درخشان، درختان انبوه استوایی و مردمی شاد. هرجای این شهر که قدم بگذارید، دیدنی‌های زیادی منتظرتان است: محله‌ی چینی‌ها، محله‌ی هندی‌ها، خلیج مارینا با یک چرخ‌و‌فلک 30متری‌، خیابان مارینا بی با رستوران‌ها و کافه‌های پرجنب و جوش و بالاخره خیابان اورکارد با معروف‌ترین برندهای دنیا که بهشت دوستداران خرید نام گرفته‌اند. بهترین مرکز خریدهای این خیابان فار ایست پلازا و ایون پلیس هستند. جزیره‌ی سنتوزا، پارک پرندگان، پارک سافاری و باغ‌های ارکیده و گیاه‌شناسی هم از دیدنی‌های دیگر سنگاپور می‌باشند. غذا خوردن را هم باید جزء تفریحات این شهر حساب کنید. به جز خوراک‌های چینی، هندی، تایلندی، مالایی و اروپایی، غذاهای سنگاپوری را هم از دست ندهید که معجون دلچسبی از آشپزی‌های مختلف آسیا هستند؛ مثلا نودل زرد با گوشت کبابی و سس چیلی یا ساتای بی هون که گوشت کبابی خوابانده در سس بادام‌زمینی و برگ گیاهان استوایی در تور سنگاپور می‌باشد.

سنگاپور یکی از لوکس‌ترین و گران‌ترین شهرهای شرق آسیا است. سفر به این شهر چندان راحت و ارزان نیست. پروازهای سنگاپور نسبتا طولانی و گران می‌باشد اما با این حال خرید بلیط هواپیما به سنگاپور زیاد اتفاق افتاده و یکی از بهترین‌ها است.

انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 445

به "همه چیز درباره شهر سنگاپور" امتیاز دهید

4 کاربر به "همه چیز درباره شهر سنگاپور" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره شهر سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید