راهنمای سفر به هواهین

به گزارش دور زمین، مزارع معروف گل‌های آفتابگردان تنها مختص بخش‌های شمالی تایلند نیستند؛ یکی از این مزارع در هوا هین هم وجود دارد. گل‌های آفتابگردان معبد هوآی مونگخون توسط راهبان کاشته شده‌اند. این مزرعه در ابتدا 80 هزار متر مربع مساحت داشت اما به خاطر محبوبیتش به 160 هزار متر مربع گسترش یافته است. گل‌های آفتابگردان معمولا بین نوامبر تا فوریه باز می‌شوند. در تور هواهین و در زمان بازدید از این مزرعه شما می‌توانید از خود معبد که در همان نزدیکی قرار دارد هم دیدن کنید.

راهنمای سفر به هواهین

مردم معمولا تاکستان‌ها را با کشورهای اروپایی مانند فرانسه و ایتالیا مرتبط می‌دانند، اما شما می‌توانید در تور تایلند هم تعدادی از این مزارع را پیدا کنید، هوا هین هم منزلگاه یکی از آن‌ها است. تاکستان‌های تپه‌های هوا هین یکی از بزرگترین‌ها در کل کشور است. محصولات این مزرعه با استفاده از آب باران رشد داده می‌شوند. مارس فصل برداشت و بهترین زمان برای بازدید از این منطقه در تور هواهین است. شما همچنین می‌توانید بین ژانویه و فوریه هم از این منطقه دیدن کنید. در این وقت از سال میوه‌ها روی درختان هستند. یک رستوران با منظره فوق‌العاده از محیط اطراف هم در این محل وجود دارد.

اگر به هنر و صنایع دستی علاقه دارید یا طرفدار لباس‌های مارک‌های غیر معروف و ارزان قیمت هستید، در تور هواهین حتما از بازار شبانه سیکادا دیدن کنید. نام سیکادا به حشره‌‎ای که این نام را دارد مربوط نیست، بلکه مخفف عبارت جامعه شناسایی هنرهای فرهنگی و فعالیت‌های پویا است. شما می‌توانید همه چیز از پوشاک تا انواع سوغاتی و صابون‌های دست‌ساز را در اینجا پیدا کنید. نمایشگاه‌های هنری و نمایش‌های زنده هم بخشی جذاب از این بازار هستند، بنابراین حتی اگر طرفدار سرسخت خرید نیستند برای گذراندن یک بعدازظهر آرامش‌بخش همراه با موسیقی و هنر به این بازار سر بزنید.

تعداد زیادی شهربازی و پارک آبی وجود دارند که در داخل و یا در نزدیکی هوا هین قرار گرفته‌اند. یکی از آنها یک شهربازی و باغ وحشی با حال و هوای خاورمیانه‌ای است. شهربازی کمل ریپابلیک جایی است که شما در آن می‌توانید شتر، آلکاپا، لاما و خیلی دیگر از حیوانات را ببینید. چند سواری جالب توجه هم وجود دارند که همراه با بچه‌ها می‌توانید از آنها لذت ببرند. یکی دیگر از شهربازی‌های محبوب در بین مسافران تور هواهین، سانتورینی پارک چا آم است. این شهربازی بر اساس این جزیره بسیار معروف یونانی ساخته شده است و چندین بخش مختلف دارد: شهربازی، پارک آبی، یک محوطه خرید که درست مانند ساختمان‌های سفید و آبی سانتورینی ساخته شده‌اند و یک محوطه استراحت با تعداد زیادی رستوران و کافه که انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را ارائه می‌دهند.

آنهایی که دوست دارند در تور هواهین از مناطق طبیعی و سرسبز دیدن کنند، می‌توانند به پارک ملی خائو سام روی یوت بروند؛ پارکی که برای یک عمارت سلطنتی که در داخل غار فرایا ناخون قرار گرفته مشهور است. سفر برای دیدن این عمارت سلطنتی احتمالا یکی از مهیج‌ترین کارهایی است که می‌توانید در تور تایلند در این منطقه انجام دهید. رسیدن به این مکان نیازمند یک پیاده‌روی حدودا 30 دقیقه‌ای در مسیری شیب‌دار و ناهموار می‌شود. اگر دوست دارید یک پیاده‌روی آرامش‌بخش داشته باشید، می‌توانید از تانگ سام روی یوت دیدن کنید. این بخش آرام پارک، برای تماشای پرنده‌ها و چادر زدن عالی است. این پارک ملی تنها 27 کیلومتر از هوا هین فاصله دارد و می‌توان به راحتی با مینی‌ون‌هایی که در شهر وجود دارند به آن رسید.

گفته می‌شود خائو تاکیاب زیباترین ساحل در هوا هین است؛ به خصوص با منظره یک مجسمه طلایی بودا که روی صخره و رو به دریا قرار دارد. این ساحل به اندازه ساحل هوا هین شلوغ نیست، بنابراین شما می‌توانید از داشتن اوقاتی آرامش‌بخش همراه با خانواده یا دوستانتان در اینجا لذت ببرید. در طول ساحل تعداد زیادی رستوران قرار گرفته‌اند که غذاهای دریایی عالی ارائه می‌کنند. یکی از محبوب‌ترین آنها در میان مسافران تور هواهین رستوران سوپاترا است. بعضی اوقات شما می‌توانید میمون‌هایی را ببینید که از تپه‌های محل زندگیشان در نزدیکی ساحل به اینجا می‌آیند. به توریست‌ها توصیه می‌شود به آنها غذا ندهند چرا که ممکن است رفتار پرخاشگرانه‌ای نشان دهند.

هوا هین بخشی از زیباترین هتل‌هایی که در زندگیتان دیده‌اید را دارد. می‌توانید در هتل سانتورینی پارک، زندگی یونانی را تجربه کنید؛ در ویلا موروکو یک ماجراجویی مراکشی داشته باشید و یا کل تعطیلات‌تان را به استراحت در کنار استخرهای ویلاهای مجموعه لتس سی ریزورت اختصاص دهید. در تور هواهین شما از تعداد انتخاب‌ها از میان اقامتگاه‌های منحصربه‌فرد و جالب توجه شگفت‌زده خواهید شد. گزینه‌های لوکس مانند Let's Sea Resort حدود 160 دلار برای هر شب هزینه خواهند داشت، در حالی که با حدود 60 یا 70 دلار می‌توانید در هتل‌های رده متوسط مانند دوان دارا ریزورت اقامت کنید.

انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3499

به "راهنمای سفر به هواهین" امتیاز دهید

1 کاربر به "راهنمای سفر به هواهین" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به هواهین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید