در تور کرابی در دو روز چه کارهایی انجام دهیم

به گزارش دور زمین، دیدن و تجربه محبوب‌ترین جاذبه‌های استان کرابی در تور تایلند تنها در دو روز، کاری چالش‌برانگیز است؛ چرا که آن قدر مکان‌های شگفت‌انگیز طبیعی و ساخته دست بشر برای گشت و گذار دارد که دیدن تمام آنها در این زمان کوتاه عملا غیرممکن است. در این راهنما به شما کمک می‌کنیم سفر خود در تور کرابی برای یک مدت زمان کوتاه را برنامه‌ریزی کرده و از جذابیت‌های این منطقه نهایت بهره را ببرید.

در تور کرابی در دو روز چه کارهایی انجام دهیم

با داشتن بیش از 150 جزیره در اطراف خط ساحلیش، جنگل‌های مانگرو، جنگل‌های بارانی، سواحل زیبا، صخره‌های آهکی، دهکده‌های کوچک در محیط‌های توسعه نیافته و تنها یک شهر اصلی توریستی، استان کرابی مکانی ایده‌آل برای گذراندن یک تعطیلات هیجان‌انگیز و آرامش‌بخش در تور تایلند است. این راهنمای کوتاه قرار است به شما جاذبه‌های اصلی این منطقه که باید از آنها دیدن کنید را نشان دهد. مطمئنا قادر نخواهید بود تمام آنها را در دو روز در تور کرابی ببینید، ولی حداقل ایده‌ای برای شروع خواهید داشت. بهترین کار این است که برنامه‌ریزی کنید در هر روز سه مکان را ببینید: صبح، بعدازظهر و غروب. به این شکل شما می‌توانید مطمئن باشید که نهایت بهره را از سفر دو روزه خود به کرابی برده‌اید.

روز اول در تور کرابی: گشت و گذار در سواحل و دیدن جزیره‌ها

اولین جایی که باید در تور کرابی از آن دیدن کنید، شبه جزیره رایلی است. رفتن به این مکان در صبح زود به شما اجازه می‌دهد که به سادگی 3 ساحل اصلی این منطقه منحصربه‌فرد در جنوب تایلند را بگردید. شما تنها با قایق می‌توانید به این مکان برسید؛ در ساحل رایلی غربی پیاده می‌شوید و بعد از آن با پای پیاده به ساحل رایلی شرقی و ساحل فرانانگ می‌روید. دور افتاده بودن این مکان باعث می‌شود رایلی مکانی وحشی با حال و هوایی بدوی به نظر بیاید. مناظر طبیعی منطقه شگفت‌انگیز هستند و این حس را پیدا خواهید کرد که انگار در تور تایلند در زمان به عقب برگشته‌اید.

بعد از ناهار می‌توانید با یک قایق بلند به جزیره‌گردی بپردازید. به جزیره‌های Koh Poda و Koh Hong، دو تا از محبوب‌ترین جزیره‌های منطقه رفته و بعدازظهر روز اول در تور کرابی را به آفتاب گرفتن، شنا و غواصی سطحی اختصاص دهید. غروب که شد، به آئو نانگ، اصلی‌ترین شهر کرابی برگردید و از شور و هیجان زندگی شبانه آنجا لذت ببرید. از زرق و برق خیابان RCA یا بامبو تا کافه‌های آرام در کنار ساحل مانند The Last Fisherman و The Last Cafe، برای تمام مسافران تور تایلند انتخاب‌های کافی برای گذراندن یک شب به‌یادماندنی در آو نانگ وجود دارد.

روز دوم در تور کرابی: بازدید از جاذبه‌های دور از ساحل

در روز دوم در تور کرابی شما می‌توانید از مشهورترین جاذبه‌های این استان که دور از ساحل قرار دارند دیدن کنید.‫ یک قایق بلند کرایه کرده و در جنگل‌های مانگرو و غارهای منطقه Ao Luk به گشت و گذار بپردازید. می‌توانید در تور تایلند، خود را به چالش بکشید و از 1260 پله‌ای که شما را به قله Tiger Cave می‌رسانند بالا بروید. بعد از خوردن یک ناهار مقوی در منطقه کنار رودخانه شهر کرابی می‌توانید به سمت جنوب حرکت کرده تا از پارک ملی جنگلی Thung Teao دیدن کنید. این پارک منزلگاه شگفتی‌های طبیعی منحصربه‌فردی مانند استخر کریستالی کرابی و استخر آبی است. در راه برگشت به شهر کرابی می‌توانید در محل چشمه آبگرم Klong Thom توقف کرده و در آنجا آب‌تنی کنید. باور عموم بر این است که این چشمه‌ها خواص درمانی دارند.

اواخر بعدازظهر می‌توانید در بازار شبانه Chao Fah غذاهای خوشمزه محلی را امتحان کنید. این بازار هر روز در منطقه‌ی Riverside شهر کرابی برپا شده و هم از نظر فرهنگی و هم خوراکی جذابیت‌های بسیاری برای مسافران تور کرابی دارد. باقی زمان شب را می‌توانید در یکی از کافه‌های باحال شهر سپری کنید. اگر در تور تایلند در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه در شهر کرابی بودید، به هیچ عنوان مهمترین رویداد هفتگی در مرکز استان کرابی را از دست ندهید: واکینگ استریت. شما همچنین می‌توانید به ساحل برگشته و علاوه بر منظره غروب آفتاب از شامی دلپذیر لذت ببرید. چه Ao Nang یا Klong Muang یا Nopparat Thara را انتخاب کنید، گزینه‌های اعجاب‌انگیزی از رستوران‌های باحال در ساحل کرابی در اختیار دارید.

در تور کرابی کجا اقامت کنیم؟

حالا که اطلاعات بهتری در مورد این که در این مدت کوتاه در تور کرابی چه کارهایی می‌توانید انجام دهید دارید، بد نیست در مورد جایی که قرار است در آن استراحت کنید و بخوابید نیز ایده‌ای داشته باشید. در کرابی خوش‌شانس خواهید بود، چرا که گستره متنوعی از هتل‌ها، از مهمان‌خانه‌های ارزان تا هتل‌های فوق‌العاده لوکس را در اختیار دارید. خیالتان راحت باشد، در تور تایلند مکان مناسب با سلیقه‌تان را پیدا خواهید کرد.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3808

به "در تور کرابی در دو روز چه کارهایی انجام دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در تور کرابی در دو روز چه کارهایی انجام دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید