165 میلیارد تسهیلات اشتغال روستایی در مازندران جذب شد

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، سید رحیم بخشی صبح چهارشنبه در جلسه طرح اشتغال فراگیر در فرمانداری جویبار با اعلام اینکه متاسفانه این شهرستان در بحث جذب تسهیلات روستایی بسیار ضعیف عمل نموده و تنها در جذب 71 در صد تسهیلات اشتغال روستایی عمل نموده است.

165 میلیارد تسهیلات اشتغال روستایی در مازندران جذب شد

وی با تاکید براینکه پی گیری های مستمر مدیران دستگاههای اجرایی در جذب کامل اعتبارات موثر است ، اضافه کرد: در حوزه اشتغال فراگیر سهم استان مازندران 750 میلیارد تومان بوده است، گفت : از این سهمیه استان بیش از یک هزار میلیارد تومان طرح با پیش بینی بیش از 1000 اشتغال به بانکهای عامل استان معرفی شده است.

بخشی بااشاره به اینکه 800 میلیارد تومان طرح های معرفی شده به بانک در دست آنالیز است ، بیان نمود: در حال حاضر خوشبختانه توانستیم بیش از سهمیه بانکها طرح به بانک معرفی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: 190 میلیاردتومان اعتبار در بانکهای استان مصوب شده است و 165 میلیارد تومان قرارداد منعقده در بانکهای استان وجود دارند که در این راستا مازندران در رتبه چهارم کشور قراردارد که هنوز هم این صندلی برازنده استان مازندران نیست.

این مقام مسئول با ابراز گلایه از چند بانک در ضعیف عمل کردن پرداخت تسهیلات گفت: شهرستانهایی که دارای شهرک صنعتی و واحدهای صنعتی هستند باید بیشتر از این در جذب تسهیلات فراگیر عمل نمایند.

وی سهمیه تسهیلات فراگیر شهرستان جویبار را 22 میلیارد تومان بیان نمودوگفت: در این راستا 26 طرح به مبلغ 40 میلیارد تومان به بانکهای شهرستان معرفی شده است که از این طرح ها ، 19طرح به مبلغ 38 میلیارد و 500 میلیون تومان در بانکها درحال آنالیز است.

وی توضیح داد: 7 طرح به مبلغ 2 میلیاردو 370 میلیون تومان مصوب شده است و 5 طرح به ارزش 2 میلیاردو 250 میلیون تومان پرداخت شده است.

وی با اعلام اینکه در حوزه اشتغال فراگیر تنها 10 درصد جذب اعتبارات در این شهرستان محقق شده است ، اضافه کرد: از 165 میلیارد تومان سهمیه استان ، تنها 2 میلیارد تومان در حوزه فراگیر پرداخت شده است و این جای بسیار تاسف است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اسفند 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1043

به "165 میلیارد تسهیلات اشتغال روستایی در مازندران جذب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "165 میلیارد تسهیلات اشتغال روستایی در مازندران جذب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید