10 میلیارد تومان برای تکمیل جاده شهربابک-خاتم

به گزارش دور زمین، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مقدمات لازم برای تخصیص اعتبار جاده شهربابک- خاتم اجرا شده و امیدواریم در هفته آینده این اعتبار تامین گردد.

10 میلیارد تومان برای تکمیل جاده شهربابک-خاتم

به گزارش ، محمدرضا کدخدازاده در حاشیه بازدید از محور جاده شهربابک به خاتم با اشاره به اینکه جاده شهربابک به شهرستان خاتم به عنوان مسیر مواصلاتی بین سه استان کشور و با توجه به حجم تردد و آمار بالای تصادفات، گفت: با توجه به محدودیت اعتبار برای اجرای پروژه ها در کشور، پروژ های مهم در اولویت قرار گرفتند که پروژه جاده شهربابک به خاتم یکی از آن ها محسوب شده است.

وی اضافه نمود: جاده شهربابک به خاتم با مسافت 72 کیلومتر از هر دو طرف پیمان سپاری شده و 14 کیلومتر از طرف شهربابک با تکنولوژی جدید و استفاده از بتن زیرسازی شده و به مرحله روکش آسفالت رسیده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به محدودیت بودجه دولتی در شرایط کنونی کشور، گفت: با پیگیری ها و کوشش های نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی، مقدمات لازم برای تخصیص اعتبار صورت گرفته و امیدواریم در هفته آینده این اعتبار تامین گردد و با توجه به اینکه قیر مورد احتیاج تامین شده، بایستی کار عملیاتی این پروژه ادامه یابد.

وی گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته تصمیم ما بر این است که بتوانیم تا عید نوروز 20 کیلومتر از این محور را از طرف شهربابک بهسازی و استاندارد سازی کنیم و محور را به صورت ایمن در اختیار مردم قرار دهیم.

علی اسدی نماینده مردم شهربابک در خانه ملت نیز با اشاره به محدودیت اعتبار دولت برای اجرای پروژه ها، بیان نمود: با توجه به پیگیری های زیادی که برای تکمیل پروژه جاده شهربابک به خاتم انجام دادیم توانستیم مبلغ 8 میلیارد و 300 تومان را برای اجرای آن در نظر بگیریم که مقداری از آن تاکنون تخصیص داده شده است.

وی اضافه نمود: در ادامه رایزنی های صورت گرفته توانستیم اعتباری در حدود 10 میلیارد تومان از منابع دیگر در نظر بگیریم که در صورت محقق شدن آن می توانیم شاهد تکمیل پروژه جاده شهربابک به خاتم باشیم و رضایت و ایمنی مردم را تامین نماییم.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1398

به "10 میلیارد تومان برای تکمیل جاده شهربابک-خاتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 میلیارد تومان برای تکمیل جاده شهربابک-خاتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید