یحیی گل محمدی سرمربی تیم ملی می گردد؟

به گزارش دور زمین، فدراسیون فوتبال با یحیی گل محمدی برای تیم ملی صحبت نموده بود اما در نهایت اسکوچیچ سکان راهنمایی این تیم را در دست گرفت و توانست با کسب نتایج خوب تیم ملی را به جام جهانی برساند.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم ملی می گردد؟

جالب اینکه این روزها دوباره نام گل محمدی برای تیم ملی شنیده می گردد و می گویند اگر قرار باشد فدراسیون فوتبال یک مربی ایرانی را در جام جهانی جایگزین اسکوچیچ کند، آن مربی کسی نیست جز یحیی گل محمدی که پرسپولیس را در کورس قهرمانی نگه داشته و عملکرد مثبتی در این تیم داشته است.

البته همان طور که قبلا نوشتیم اسکوچیچ تا انتها جام جهانی قرارداد دارد ولی اگر فدراسیون فوتبال بخواهد می تواند این قرارداد را فسخ نموده و به سرمربی کروات تیم ملی غرامت بدهد. نکته مهم ماجرا اینجاست که قرارداد اسکوچیچ نسبت به مربیان قبلی خیلی پایین تر است و در واقع فسخ قرارداد او خسارت اقتصادی زیادی برای فدراسیون فوتبال نخواهد داشت. البته به طور طبیعی اگر گل محمدی سرمربی تیم ملی گردد باید قراردادی هم با او بسته گردد. در حال حاضر دستیار او یعنی کریم باقری هم در پرسپولیس قرارداد دارد و هم با تیم ملی همکاری می نماید اما به هر حال باید دید فدراسیون فوتبال و اعضای هیئت رئیسه در این مورد چه تصمیمی می گیرند؟

خیلی ها همچنان معتقدند که بازی با کره جنوبی برای اسکوچیچ اهمیت بسیار زیادی دارد و او باید بتواند این بازی را ببرد و شانس حضور خود در جام جهانی را بیشتر کند. اما در صورت شکست باید منتظر وقوع هر اتفاقی بود. طبعاً در میان گزینه های ایرانی یحیی گل محمدی شانس بیشتری نسبت به بقیه همکاران خود برای نشستن روی نیمکت تیم ملی دارد و بعید است فدراسیون فوتبال با توجه به شرایطی که دارد در صورت قطع همکاری با اسکوچیچ سراغ مربیان بزرگ خارجی برود اگر قرار به حضور مربیان خارجی باشد، همین اسکوچیچ که روی فوتبال ایران شناخت پیدا نموده و نتایج خوبی هم گرفته گزینه مناسبی است. البته در این میان از نقش ملی پوشان هم نباید غافل شد شاید اگر آنها پشت اسکوچیچ باشند اتفاقات مثبتی برای این مربی کروات بیفتد. همان طور که طی 8 سال پشت کارلوس کی روش بودند و این مربی توانست نتایج قابل قبولی با تیم ملی ایران به دست آورده و حتی در جام جهانی هم آبروداری کند.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 2 خرداد 1401 بروزرسانی: 2 خرداد 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5730

به "یحیی گل محمدی سرمربی تیم ملی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی گل محمدی سرمربی تیم ملی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید