گوگل نسخه آزمایشی استادیا را در دستگاههای غیر پیکسل شروع می نماید

به گزارش دور زمین، گوگل میخواهد استادیا را به حداکثر دستگاه های خود انتقال دهد. این شرکت در ماه نوامبر فاش کرد که در کوشش است تا همین تجربه را به تلفن های غیر پیکسل انتقال دهد.

گوگل نسخه آزمایشی استادیا را در دستگاههای غیر پیکسل شروع می نماید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، طبق گزارش های اخیر شرکت گوگل در حال حاضر روی توسعه استادیا کار می نماید. طی دو هفته گذشته، گزارشهایی مبنی بر ورود کاربران به استادیا در تلفن های هوشمند غیر پیکسل خود منتشر شده است و مورد استقبال قرار می گیرد و گزینه Chromecast را به شما ارائه می دهد.

با این حال ، موارد آزمایشی فقط برای مدتی کوتاه دوام دارند و کاربران کنترل چندانی روی این تغییرات ندارند. درواقع به نظر می رسد گوگل در حال آزمایش تصادفی است تا ببیند چگونه تلفن های غیر پیکسل با استفاده از استادیا کار می نمایند.اولین گزارش ها مربوط به دسامبر است ، بنابراین محتمل است که استادیا به زودی برای تمام تلفن های اندرویدی راه اندازی گردد (یا حداقل برای بیشتر آنها).

گوگل پروژه استادیا را برای رقابت با پلی استیشن متعلق به شرکت سونی و ایکس باکس متعلق به شرکت مایکروسافت، کلید زد. اصل اساسی در استریمینگ بازی در استادیا، افزایش بیشینه سرعت و کاهش بیشینه تأخیر است. براین اساس دسته انحصاری نیز به طور مستقیم به وسیله اینترنت به سرورهای گوگل متصل خواهد شد.

منبع: انتخاب
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2349

به "گوگل نسخه آزمایشی استادیا را در دستگاههای غیر پیکسل شروع می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل نسخه آزمایشی استادیا را در دستگاههای غیر پیکسل شروع می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید