گشت و گذار در تور کرابی

به گزارش دور زمین، رانندگی در استان کرابی در فضایی بسیار آرام‌تر از پوکت یا بانکوک انجام می‌شود. جاده‌ها خلوت هستند و به نظر می‌آید هیچکس عجله‌ای برای رسیدن ندارد. رفت و آمد بین مسیر آونانگ و ساحل رایلی با قایق چوبی بلند، قیمت ثابتی دارد اما برای باقی مسیرها شما باید با قایقران بر سر کرایه به توافق برسید. اگر از طریق دریا قرار است به کرابی برسید یا در پایان سفرتان از دریا به جای دیگری بروید، مهم است به یاد داشته باشید که در موسم بارندگی (از می تا اکتبر)، رفت و آمد قایق‌ها در بعضی مسیرها متوقف می‌شود. اگر می‌خواهید در تور تایلند به سبک تایلندی در اطراف بگردید، باید یک وانت مسافربری سوار شوید. شما همچنین می‌توانید این وانت‌ها را برای یک روز دربست بگیرید. تاکسی‌های معمولی و موتورسیکلتی نیز در خیابان‌های کرابی به وفور یافت می‌شوند.

گشت و گذار در تور کرابی

اجاره اتومبیل در تور کرابی

کرابی شبکه جاده‌ای خوبی دارد، مخصوصا در اطراف پارک‌های ملی و جاذبه‌های محلی. بنابراین اجاره اتومبیل و رانندگی در تور کرابی آسان است. شما می‌توانید در بیشتر پیشخوان‌های هتل‌ها یا آژانس‌های مسافرتی در کرابی ترتیب کرایه کردن ماشین را بدهید. نقشه همراه داشته باشید، چرا که تابلوها و علائم در این استان آنچنان کمک‌کننده نیستند.

استفاه از اتوبوس‌ها و تاکسی‌های محلی در تور کرابی

اتوبوس‌های بی‌پنجره، وانت‌های مسافربری و تاکسی‌های موتورسیکلتی همگی یک سرویس حمل و نقل عمومی کارآمد و ارزان را به مسافران تور تایلند ارائه می‌کنند. کرایه بر اساس مقصد مشخص می‌شود، چه بخواهید در شهر بچرخید یا از شهر کرابی به یکی از شهرهای ساحلی اطراف بروید. این وسایل کارآمد هستند و همه جا در دسترس مسافران تور کرابی قرار دارند. اتوبوس‌ها هر جا که بخواهید شما را سوار یا پیاده می‌کنند. از همه بهتر البته دربست گرفتن یک وانت مسافربری برای گرداندن شما برای یک روز کامل است.

قایق‌های مسافربری به مقصد کو فی فی و کو لانتا

شهر کرابی به عنوان مرکز استان، بندر اصلی برای سرویس‌های قایق‌های محلی است. قایق‌ها در مسیرهای بین جزایر فی فی، جزیره جوم و جزیره لانتا رفت و آمد می‌کنند. شما می‌توانید در اسکله جدید غرب شهر کرابی قایق‌ها را سوار شوید. برخی از سرویس‌ها در دوره موسم بارندگی کار خود را متوقف می‌کنند و با یک سیستم ترکیبی از اتوبوس‌ها و قایق‌های بلند چوبی جایگزین می‌شوند. این قایق‌ها در اسکله‌های کوچک در امتداد ساحل فعالیت می‌کنند. اگر دوست ندارید از اینها استفاده کنید تنها راه باقی‌مانده برای شما برای رفتن به جاهایی مانند جزیره لانتا در تور کرابی، استفاده از حمل و نقل اختصاصی است.

استفاده از قایق‌های دم‌بلند در تور کرابی

در ساحل کرابی شما می‌توانید از قایق‌های دم‌بلند محلی استفاده کنید. این قایق‌ها سریع، قابل اعتماد و ارزان قیمت هستند و از ساحل آونانگ مسافران تور تایلند را به رایلی، فرا نانگ و شهر کرابی می‌رسانند. کرایه آنها حدود 50 تا 80  بات بسته به مقصدتان است و بعد از غروب گرانتر می‌شوند. این قایق‌ها به طور مداوم بین آونانگ و رایلی در رفت و آمد هستند و وقتی به اندازه کافی مسافر سوار کردند به راه می‌افتند. این قایق‌ها همچنین در تمام طول سال بدون در نظر گرفتن وضعیت آب و هوا کار می‌کنند. کرایه قایق‌های دم‌بلند محلی ثابت است، بنابراین زحمت چانه زدن به خودتان ندهید، مگر این که بخواهید کل قایق را کرایه کنید.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3825

به "گشت و گذار در تور کرابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشت و گذار در تور کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید