از اندونزی، زیراهی: بازی های آسیایی 2018 برای ما حکم اردوی تدارکاتی دارد، نباید هیچ دیداری بیشتر از یک ساعت طول بکشد!

به گزارش دور زمین، بازیکن باسابقه تیم ملی والیبال نشسته ایران گفت: حضور در بازی های پاراآسیایی برای ما حکم اردوی تدارکاتی را دارد.

از اندونزی، زیراهی: بازی های آسیایی 2018 برای ما حکم اردوی تدارکاتی دارد، نباید هیچ دیداری بیشتر از یک ساعت طول بکشد!

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی, عیسی زیراهی در خصوص شرایط تیم ملی والیبال نشسته کشورمان قبل از آغاز رقابت هایش در بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا گفت: تیم ما قهرمان دنیا و المپیک است و نمی توانم بگویم که در آسیا، رقیب خاص و نزدیکی داریم. ما به این بازی ها، به چشم یک اردوی تدارکاتی نگاه می کنیم و خود را از حالا آماده قهرمانی دوباره در المپیک 2020 خواهیم کرد.

این ورزشکار با باسابقه کاروان خودباوری و امید افزود: ما حدود یک سال است که در کنار هم، در اردو حضور داریم و شناخت مان از یکدیگر کامل است. البته در این بازی ها، شرایط ویژه ای را پشت سر می گذاریم چون هوا واقعا گرم و شرجی است و اکثر غذاهای تهیه گردیده توسط میزبان نیز باب میل مان نیست. حتی می توانم بگویم خوابگاه و امکاناتی که اندونزی در اختیار ورزشکاران قرار داده از همه دوره ها ضعیف تر است اما این مسائل هیچ تاثیری بر عملکردمان نداشته و بدون توجه به این وضعیت، کارمان را دنبال می کنیم.

زیراهی در خصوص اینکه آیا امکان دارد این بار در گیم شماری، یک رکورد تازه برای تیم ملی والیبال نشسته ایران ثبت گردد و با کمترین گیم شکست خورده، به قهرمانی برسند، گفت: همه حریفان مان برای جلوگیری از شکست می آیند ولی کوشش مان این است که هیچ دیداری را بیشتر از یک ساعت طولانی نکنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 974

به "از اندونزی، زیراهی: بازی های آسیایی 2018 برای ما حکم اردوی تدارکاتی دارد، نباید هیچ دیداری بیشتر از یک ساعت طول بکشد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اندونزی، زیراهی: بازی های آسیایی 2018 برای ما حکم اردوی تدارکاتی دارد، نباید هیچ دیداری بیشتر از یک ساعت طول بکشد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید