گروه تئاتر معلولان ذهنی ایران پرچم صلح برافراشتند

به گزارش دور زمین، گروه تئاتری معلولان ذهنی ایران با نمایش صلح به تهران آمده و از صلح احتیاج امروز جامعه جهانی می گویند.

گروه تئاتر معلولان ذهنی ایران پرچم صلح برافراشتند

امید اسدی مدیر تماشاخانه ایران تماشا، در مورد اجرای نمایش صلح در گفت وگو با خبرنگار ، گفت: نمایش صلح از شهرستان آباده شیراز آمده است. اجرای این نمایش بر عهده گروهی است که همه معلولان ذهنی هستند و کارگردانی آن را مصیب زارعی بر عهده دارد.

اسدی در مورد بازیگران نمایش صلح گفت: این گروه تنها گروه تئاتر معلولان ذهنی ایران هستند و امیدوارم مخاطبان نگاه خاصی به این اجرا داشته باشند. زمانی که من به اجرای این نمایش نشستم از بازی این بچه ها شگفت زده و متوجه شدم که این هنرمندان با وجود معلولیت ذهنی می توانند لحظات نابی را برای ما بسازند و البته حرکات نمایشی زیبایی را به اجرا بگذارند. امیدوارم که مخاطبان از این نمایش حمایت نمایند.

وی در مورد پیغام نمایش صلح گفت: این نمایش با یک دیالوگ این را یادآوری می نماید که تنها راه نجات بشریت در جامعه امروز صلح است. همه در دنیا در حال جنگ هستند، اما این گروه نمایشی پرچم صلح را در تماشاخانه ایران تماشا برافراشتند و پیغام صلح را به بشریت می دهند.

اسدی با اشاره به اینکه این گروه مهمان ما بوده و خوابگاه هایی برای آن ها تدارک دیده شده، بیان نمود: با وجود اینکه در اساسنامه ها و آیین نامه ها بحث حمایت از هنر وجود دارد، اما هیچ یک از نهاد های شهرستان آباده از جمله فرمانداری و شهرداری حمایتی از آن نکردند.

لازم به ذکر است این نمایش پنج اجرا دارد و از 18 تا 23 خرداد ماه هر شب در تماشاخانه ایران تماشا بر روی صحنه می رود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1844

به "گروه تئاتر معلولان ذهنی ایران پرچم صلح برافراشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه تئاتر معلولان ذهنی ایران پرچم صلح برافراشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید