تور ارزان چین: کنسرت چینی ها در فضا

به گزارش دور زمین، ایستگاه فضایی تیانگونگ چین که سه فضانورد نو روز گذشته وارد آن شدند و قرار است شش ماه در آنجا بمانند یک مکان دنج خواهد بود.

تور ارزان چین: کنسرت چینی ها در فضا

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

آدینه شب چین دو فضانورد مرد به نام های ژای زیگنگ و ای گوانگفو و یک زن به نام وانگ یاپینگ را از زمین به مقصد ایستگاه فضایی خود فرستاد.

اکنون توجه رسانه ها و افکار عمومی به زندگی فضانوردان چینی که قرار است طی ماموریت شنژو-13 شش ماه در فضا بمانند، معطوف شده است.

ژای زیگنگ فرمانده این ماموریت به خوشنویسی علاقه مند است و بنابراین قلم، جوهر، کاغذ و سنگ جوهر که از لوازم ضروری خوشنویسی است را با خود به فضا برده است.

ژای علاوه بر موارد گفته شده چند موزیک ویدئو و کلیپ از مجموعه های تلویزیونی و فیلم های مورد علاقه اش را نیز به آنجا برده تا در اوقات فراغت آنها را مشاهده کند.

موسیقی می تواند پیوندی برای بهتر شدن حال این سه فضانورد باشد به همین علت علاوه بر ژای دو فضانورد دیگر نیز برنامه ای برای پخش موسیقی در فضا دارند. دو فضانورد دیگر این ماموریت نیز چند وسیله با خود برده اند. برای مثال ای گوانگفو چند ساز قابل حمل با خود برده اما وانگ گفته وسیله او متفاوت و بزرگ است اما از جزییات ابزاری که با خودش به فضا برده، چیزی نگفته است. وانگ، اولین زن فضانورد چینی که وارد ایستگاه فضایی تیانگونگ شده است گرچه جزئیات ابزار خود را تا به امروز فاش ننموده است اما گفته قرار است در ایستگاه فضایی یک اجرای موسیقی داشته باشد.

انجام این اجرا با واکنش افراد زیادی روبرو بوده است و افراد در رسانه اجتماعی شبه توییتر چینی ویبو آغاز به زدن حدس هایی درباره زمان آن اجرا نموده اند.

یکی از کاربران در این باره گفته بود: شاید هر سه آنها با هم در مراسم جشن سال نو چینی یک اجرا داشته باشند که همه افراد نیز بتوانند آن را مشاهده نمایند.

وانگ و ای نیز به علت علاقه و وابستگی به خانواده هایشان چند عکس خانوادگی نیز با خود به آنجا برده اند.

وانگ در حال حاضر هدایای سال نو دو همکارش را آماده نموده است. او در این باره گفت: این یک سورپرایز بزرگ خواهد بود.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 آبان 1400 بروزرسانی: 17 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4611

به "تور ارزان چین: کنسرت چینی ها در فضا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: کنسرت چینی ها در فضا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید