کمیک استریپ 10 جلدی پهلوانان تا دو ماه دیگر منتشر می گردد

به گزارش دور زمین، احمد عربلو، نویسنده پیشکسوت کودک و نوجوان با اعلام این خبر، به خبرنگاران گفت: در این مجموعه بر زندگی یکسری از پهلونان مان که در چهره های تاریخی ما هستند و می توانند الگوهای خوب اخلاقی و اجتماعی برای بچه ها باشند، تمرکز کردم و آنها را در قالب 10 جلد کتاب کمیک استریپ نوشتم و دوستان هنرمندمان هم برایشان تصویرسازی کردند و آماده انتشار شده است.

کمیک استریپ 10 جلدی پهلوانان تا دو ماه دیگر منتشر می گردد

این نویسنده کودک و نوجوان ادامه داد: این 10 جلد قرار است به همت انتشارات سوره مهر تا یک یا دو ماه دیگر منتشر و در اختیار مخاطبان قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه به شخصه به زندگی پهلوانان مان علاقه داشتم و از مدت ها پیش درباره آنها مطالعه می کردم، اضافه کرد: این علاقه و مطالعات بهانه ای شد تا این اثر را برای بچه ها بنویسم. این پهلوانان در تارخ ما حضور داشته اند و چهره های افسانه ای نیست. آنها می توانند درسهای مهمی چون جوانمردی و وفاداری و مردم دوستی و مردانگی را ببه ما و بچه ها بدهند.

به گفته عربلو این مجموعه آثار برای نوجوانان و بچه هایی که در گروه سنی 9 تا 16 سال هستند آماده شده است.

این نویسنده پیشکسوت کودک و نوجوان در انتها گفت: مجموعه 10 جلدی پهلوانان می تواند پایه ای برای فراوری انیمیشن و فیلم های کوتاهی برای بچه ها باشد. این آثار از این جهت اهمیت دارند که متاسفانه امروز وضعیت اخلاقی در جامعه ما چندان مناسب نیست و بازخوانی زندگی پهلوانان مان می تواند تا حدی جای خالی ویژگی های مثبت اخلاقی و اجتماعی از جمله جوانمردی و مردانگی و مردم دوستی و... را که امروز در جامعه ما واقعا جایشان خالی است، پر کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1623

به "کمیک استریپ 10 جلدی پهلوانان تا دو ماه دیگر منتشر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیک استریپ 10 جلدی پهلوانان تا دو ماه دیگر منتشر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید