کمندانی: طرفداران نساجی سال جاری خیلی سختی کشیدند، نباید همه تقصیرها را گردن جلالی بیندازیم

به گزارش دور زمین، هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: طرفداران ما در این فصل خیلی سختی کشیدند و امیدوارم تا سرانجام لیگ و جام حذفی نتایجی بگیریم که آنها را مسرور کنیم.

کمندانی: طرفداران نساجی سال جاری خیلی سختی کشیدند، نباید همه تقصیرها را گردن جلالی بیندازیم

میلاد کمندانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد پیروزی تیمش برابر سایپا در جام حذفی گفت: خدا را شکر که بعد از مدت ها طرفداران نساجی را شادمان کردیم. برابر تیم جوان و باانگیزه سایپا کار سختی داشتیم و در نهایت این بازی سنگین به پنالتی کشیده شد. خدا را شکر که این بازی را بردیم تا روحیه بازیکنان بالاتر برود. امیدواریم در لیگ برتر هم نتایج خوبی بگیریم و خودمان را از انتهای جدول جدا کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که قبول دارد کار نساجی برای ماندن در لیگ برتر خیلی سخت است؟ یادآور شد: همینطور است و کار مان بسیار سخت شده ولی به هیچ عنوان ناامید نیستیم. امتیازهای زیادی را از دست دادیم و حالا باید به فکر جبران باشیم، از طرفی طرفداران نساجی هم در این فصل خیلی سختی کشیدند و باید آنها را شادمان کنیم. تمام کوشش مان را به کار می گیریم تا در ادامه لیگ بهترین عملکرد را داشته باشیم. بازی بعدی با سایپا هم بسیار مهم است و باید این تیم را ببریم تا موقعیت مان بهتر گردد.

هافبک نساجی در مورد رفتن مجید جلالی و حضور ساکت الهامی در نساجی اعلام کرد: آقا مجید زحمت خودش را کشید و همه ما شرمسار او هستیم. نباید همه تقصیرها را گردن این مربی بیندازیم، وقتی تیمی نتیجه نمی گیرد همه مقصر هستند. برای جلالی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با آمدن الهامی و یاری این مربی نتایج خوبی گرفته و از انتهای جدول فاصله بگیریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4186

به "کمندانی: طرفداران نساجی سال جاری خیلی سختی کشیدند، نباید همه تقصیرها را گردن جلالی بیندازیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمندانی: طرفداران نساجی سال جاری خیلی سختی کشیدند، نباید همه تقصیرها را گردن جلالی بیندازیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید