کفاشیان هنوز در AFC نایب رئیس ایران است

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، فریدون اصفهانیان با اشاره به انتخاب حیدر بهاروند به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال به جای مهدی تاج گفت: در اساسنامه آمده است در صورت کناره گیری رئیس فدراسیون، نایب رئیس اول سرپرست گردد. در صورتی که نایب رئیس اول نباشد، نواب دیگر می توانند جای رئیس را بگیرند. ما هم طبق اساسنامه پیش رفتیم و آقای بهاروند وظایف تاج را بر عهده دارد.

کفاشیان هنوز در AFC نایب رئیس ایران است

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد احتمال بازگشت علی کفاشیان به فدراسیون فوتبال توضیح داد: آقای کفاشیان هم در مصاحبه اش گفته است که اگر بخواهند می توانم بیایم و الان هم بخواهد بیاید، مسئله ای نیست. کفاشیان هنوز نایب رئیس فدراسیون ایران در AFC است ولی خودش مدت ها در جلسات هیات رئیسه نبوده و غیبت داشته است. وقتی وی چند ماه نبود، هیات رئیسه تصمیم گرفت بهاروند این وظایف را بر عهده بگیرد.

اصفهانیان در پاسخ به این سئوال که آیا استعفای تاج به دلیل تبعات قرارداد مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی نبوده است؟ تاکید نمود: خیر، به خاطر قرارداد ویلموتس نیست. تاج این همه در بیمارستان بستری شد و الان هم در خانه بستری است. اگر می توانست می آمد ولی پزشکان گوشزد کردند نباید در فضای استرس باشد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد احتمال برگزاری انتخابات این فدراسیون قبل از سال 99 گفت: در جلسه روز گذشته آقای وزیر معتقد بود طبق اساسنامه پیش برویم. وقتی این را گفتند طبیعی است که انتخابات را سال آینده برگزار کنیم. نمی دانم این شایعه برگزاری انتخابات در سال 98 از کجا آمده است. انتخابات همان اردیبهشت 99 برگزار می گردد. اساسنامه این را می گوید.

اصفهانیان که با برنامه سلام صبح بخیر مصاحبه می کرد، درباره بلاتکلیفی تیم ملی و عدم انتخاب سرمربی اظهار کرد: ما خودمان هم تاکید داریم زودتر این انتخاب رخ بدهد. اگر نگوییم خیلی دیر شده، اما دیر شده است. باید سریعتر این اتفاق رخ بدهد.

وی در پاسخ به این سئوال که چه زمانی سرمربی بعدی انتخاب می گردد؟ یادآور شد: همه اینجا هستیم برای این کارها. ما شهرستان نرفتیم و ماندیم در تهران که سریعتر این انتخاب صورت بگیرد.

عضو هیات رئیسه فدراسوین فوتبال در انتها درباره احتمال انتخاب برانکو ایوانکوویچ یا یحیی گل محمدی برای تیم ملی گفت: ما هم گزینه خارجی داریم هم گزینه داخلی. باید سریعتر این اتفاق رخ بدهد تا تیم ملی سر و سامان بگیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2325

به "کفاشیان هنوز در AFC نایب رئیس ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کفاشیان هنوز در AFC نایب رئیس ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید