کری بکام پسر برای پدر

به گزارش دور زمین، فوتبال پر است از نمونه های بازیکنانی که با هم نسبت فامیلی دارند و پسران و دخترانی که پس از والدین مشهور خود به زمین می روند.

کری بکام پسر برای پدر

البته، درجات مختلفی از موفقیت وجود دارد و اغلب بچه ها ستاره های بزرگ برای بیرون آمدن از سایه معروفیت بستگان خود تلاش بیشتری می کنند.

برای مثال جاستین کلایورت کارهای زیادی برای تقلید از پدرش پاتریک دارد، در حالی که دنیل مالدینی یک فوتبالیست نسل سوم است که راه پدربزرگش چزاره و پدرش پائولو در میلان را دنبال می کند. از سوی دیگر، ارلینگ هالند، قبلاً از پدرش آلف اینگه برای فوق ستاره شدن پیشی گرفته است.

بعضی از بچه ها دیوید بکام هم بازی در فوتبال را دنبال کرده اند و رومئو آخرین نفر از این خانواده است که اخیراً با برنتفورد قرارداد بسته است.

رومئو بکام کیست؟

رومئو بکام مدل، فوتبالیست و فرزند دوم دیوید و ویکتوریا بکام است. او در اول سپتامبر 2002 در لندن به دنیا آمد و یکی از چهار فرزند این زوج به همراه بروکلین، کروز و هارپر است.

رومئو بکام طرفدار کدام تیم فوتبال است؟

رومئو بکام یکی از طرفداران تیم لیگ برتری آرسنال است. از این نظر، او به شدت با پدرش که طرفدار پروپاقرص منچستریونایتد بوده، فرق دارد.

دیوید در این مورد می گوید: با اینکه من سعی کردم حس وفاداری به این تیم را در خانواده بکام ایجاد کنم، اما یکی از آنها طرفدار آرسنال از آب درآمد و نمی دانم چطور این رخ داد.

همچنین به نظر می رسد رومئو به تیم پدرش اینتر میامی علاقه دارد و حمایت خود از این تیم را در اینستاگرام نشان داده است.

رومئو بکام در چه پستی بازی می کند؟

رومئو که در دوران جوانی خود در پست های مختلف برای آکادمی آرسنال - که شامل دفاع کناری هم می شد - بازی کرد، از آن زمان در پست منتخب خود، به عنوان مهاجم بازی می کند.

به طور دقیق تر، بازیکن تازه برنتفورد در پست وینگر سمت راست بازی می کند.

آیا رومئو بکام فوتبالیست خوبی است؟

رومئو ابتدا در سال 2014 در کنار برادران بروکلین و کروز به آکادمی آرسنال پیوست، اما سال بعد از آنجا بیرون شد. در نتیجه، تصمیم گرفت حرفه فوتبال را کنار بگذارد و به جای آن روی تنیس تمرکز کند.

با این حال، در سال 2020، رومئو گفت که در پی بازگشت به بازی است و در سپتامبر 2021 به باشگاه Fort Lauderdale CF - تیم ذخیره باشگاه فوتبال لیگ برتر پدرش دیوید، اینتر میامی - پیوست.

رومئو اولین بازی حرفه ای خود را مقابل Tormenta با تساوی 2-2 در 19 سپتامبر انجام داد و بعد از آن طی دو سال 26 بازی انجام داد و دو گل به ثمر رساند. Fort Lauderdale CF در سال 2022 به اینترمیامی 2 تغییر نام داد.

بکام اولین بازی بزرگسالان غیررقابتی خود را برای اینتر میامی در 26 ژانویه 2022 انجام داد و در یک برد پیش فصل 4-0 مقابل کلاب یونیورسیتریو د دپورتز به میدان رفت.

و فصل گذشته پربارترین فصل او بود و بکام 10 پاس گل برای اینتر میامی 2 ثبت کرد و تیمش در رده ششم قرار گرفت.

چرا رومئو بکام به برنتفورد پیوست؟

رومئو دعوت خود را برای شروع تمرین با تیم برنتفورد در اکتبر 2022 پذیرفت. پس از چند ماه تمرین، برنتفورد تصمیم گرفت در 6 ژانویه 2023 قراردادی قرضی پیشنهاد دهد که باعث می شود او باقیمانده فصل 2022-2023 را با زنبورها سپری کند.

برنتفورد درباره جذب رومئو بکام چه گفته است؟

نیل مک فارلین، سرمربی برنتفورد در وبسایت باشگاه نوشت: ما بسیار از حضور رومئو در تیم مسروریم. او از اینترمیامی به تیم ما آمد تا در طول فصل با ما کار کند. رومئو به طرز باورنکردنی از توانایی های خود به خوبی استفاده می کند.

من عاشق استانداردها و نحوه رفتارش در داخل و خارج از زمین هستم. او در طول مدتی که با ما تمرین داشته بهتر و متناسب تر شده است که این موضوع او را در موقعیت خوبی قرار داده تا حالا با پیوستن به ما قدمی رو به جلو بردارد. رومئو بسیار فنی است و کسی است که می تواند توپ را به سرعت جابجا کند و سانتر بزند. او همچنین یک تمام کننده واقعا خوب است و توانایی بازی در چندین موقعیت را برای ما دارد که این نیز مسرور کننده است. فکر می کنم این گواهی بر ما به عنوان یک باشگاه و به عنوان یک تیم B است که اینتر میامی از ما خواسته است که با او کار کنیم و به ما اعتماد کرده تا به همکاری با او ادامه دهیم و به پیشرفتش کمک کنیم.

توماس فرانک، مدیر تیم اصلی زنبورها نیز گفته است: من رومئو را دیده ام. فکر می کنم بازیکن جالبی است. البته امیدواریم که او نیز مانند بسکمک از بازیکنان دیگر بتواند به تیم اصلی راه یابد.

منبع : همشهری

منبع: فرارو
انتشار: 23 دی 1401 بروزرسانی: 23 دی 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5901

به "کری بکام پسر برای پدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کری بکام پسر برای پدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید