آیا ویزای تضمینی واقعی است؟

به گزارش دور زمین، این روزها اگر سایت های ارائه دهنده خدمات ویزا را آنالیز کنید، در عنوان آگهی ویزا از کلمه تضمینی استفاده شده است که با دریافت مبلغی بیشتر و ارائه خدمات ویزا، تصمین می نمایند که ویزای متقاضی حتما صادر خواهد شد.

آیا ویزای تضمینی واقعی است؟

ضروری است بدانیم که صدور ویزا اصولاً توسط واحدهای کنسولی سفارت ها انجام می گردد بنابراین هیچ شرکتی نمی تواند صد در صد صدور ویزا را تضمین کند.

ویزای تضمینی یعنی چه؟

در این میان برخی شرکت های ارائه دهنده خدمات ویزا با توجه به تجربه ایی که در دریافت ویزا دارند، می توانند راه های موثرتری را برای دریافت ویزا ارائه نمایند و نیز مدارک مورد احتیاج را با دقت بیشتر به متصدیان صدور ویزا ارائه می نمایند. مثلاً در خصوص ویزای تایلند ویزای شما در صورتی که مدارک کامل ارائه دهید معمولاً تضمین شده است.

ویزای انگلیس تضمینی صادر می گردد؟

یکی از مراحل مهم برای دریافت ویزای کشور انگلیس، دریافت وقت سفارت انگلیس جهت مراجعه و ارائه مدارک است. ضروری است توجه کنید، برای آسان شدن پروسه درخواست ویزای کشور انگلیس، شما به جای مراجعه به سفارت این کشور به یکی از ساختمان های مربوط به متصدیان صدور ویزای این کشور به نام (VFS) مراجعه خواهید کرد. صدور وقت سفارت می تواند به صورت تضمینی باشد، اما صدور ویزا به عهده سفارت این کشور خواهد بود.

وقت سفارت هم تضمین دارد؟

وقت سفارت کشورهای مختلف نیز می تواند به صورت تضمین شده صادر گردد. به طور مثال وقت سفارت ایتالیا می تواند به صورت تضمین شده صادر گردد، اما توجه کنید که زمان این وقت به پارامترهای مختلفی بستگی دارد.

چگونه از خدمات تضمین شده ویزا بهره مند شویم؟

خدمات ویزا معمولاً شامل مراحل مختلفی است، به عنوان نمونه، برای دریافت ویزای کشور کانادا، پس از مراجعه به سفارت و طی مراحل درخواست ویزا شما باید در موعد مقرر برای دریافت جواب ویزای خود به سفارت مورد نظر مراجعه کنید. در این مرحله در صورتی که برای دریافت پاسپورت خود فرصت لارم را ندارید می توانید از خدمات پیکاپ پاسپورت تضمین شده بهره ببرید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1683

به "آیا ویزای تضمینی واقعی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا ویزای تضمینی واقعی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید