چرا به پوکت سفر کنیم؟

به گزارش دور زمین، پوکت یکی از زیباترین جزایر کشور تایلند برای بازدید از جاذبه‌هایی زیبا و دیدنی است. پوکت به خاطر وجود جاذبه‌هایی همچون سواحل آفتابی، تفریحات آبی متعدد و جاذبه‌های مدرن است.

چرا به پوکت سفر کنیم؟

پوکت، بزرگ‌ترین جزیره‌‌ای است که در تور تایلند به بازدید آن بروید و مناظر کوهستانی، درختان سبز و زیبای نخل، دریای آرام و گرم و سواحل شنی زیبا را در کنار هم دارد. ساحل پاتونگ یکی از شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین ساحل‌های این منطقه است. رستوران‌ها، کافه‌ها و هتل‌های ساحلی زیادی در این منطقه به چشم می‌خورند.

این جزیره در جنوب غربی کشور تایلند قرار گرفته و مقصدی زیبا برای گذراندن تعطیلات و کسب آرامش در تور تایلند می‌باشد. از سواحل آفتابی و جاذبه های دریایی گرفته تا طبیعت مسحور کننده و سرسبز ، جزیره پوکت شما را شگفت زده می کند. از معروف ترین جزایر پوکت، جزیره فی فی، یکی از زیباترین جزایر گرمسیری دنیا می‌باشد که به دو بخش کوچک و بزرگ تقسیم شده است. جزیره فی فی در 48 کیلومتری جزیره پوکت قرار گرفته و بخش کوچک آن مسکونی نمی‌باشد و کسی در آن زندگی نمی‌کند.

بخش جنوبی یعنی Karon، میزبان دومین ساحل بزرگ منطقه و صخره‌های مرجانی است که بهترین مکان برای غواصی می‌باشند. بسیاری از گردشگران تور پوکت به ورزش‌های آبی و غواصی، این منطقه از تایلند را برای سفر انتخاب می‌کنند. ساحل Kamala خلوت‌تر می‌باشد و صخره‌ی مرجانی دارد و مکان مناسبی برای موج‌سواری و غواصی می‌باشد.

پوکت از آنجایی که یک مقصد گردشگری محبوب است، امکانات اقامتی متعددی دارد. از هتل‌های لوکس و ساحلی گرفته تا هتل‌های ارزان‌تر با امکانات کمتر. هر کدام از این هتل‌ها با توجه به قیمت و امکاناتی که ارائه‌ می‌کنند، در میان هتل‌های مشابه خود، امتیازات بالایی را در سایت‌های رزرو هتل کسب کرده‌اند.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3969

به "چرا به پوکت سفر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا به پوکت سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید