پیغام وزیر نفت به مناسبت گرامیداشت ملی شدن صنعت نفت و سال تازه

به گزارش دور زمین، تهران (پانا) - وزیر نفت در پیامی با گرامیداشت ملی شدن صنعت نفت و شروع سال 1401 شمسی نوشت در سال 1400، ما کارکنان صنعت نفت به رغم تحریم های گسترده، بار دیگر نشان دادیم که با خودباوری، کوشش خستگی ناپذیر، احساس مسئولیت، نظم، انضباط و البته امید می توان هر مانعی را از پیش پا برداشت.

پیغام وزیر نفت به مناسبت گرامیداشت ملی شدن صنعت نفت و سال تازه

متن پیغام جواد اوجی به توضیح زیر است:

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

فرارسیدن سال نو و رویش دوباره زمین و شروع مجدد زندگی طبیعت، آیینه ای است در برابر نگاه هوشیارانی که آموخته اند در برگ دفتر روزگار معرفتی ببینند و از هر ورق آن حکمتی بیاموزند که الهام بخش ترین آنها نگاه به آینده است!

درسی که ما، کارکنان صنعت بزرگ نفت، در بیش از یک صد بهار که از عمر این مجموعه پرافتخار می گذرد، با جان و دل تجربه نموده ایم و در لحظه لحظه کوشش های بی وقفه، راهنمای ما به سوی پیشرفت، توسعه و خودکفایی بوده است.

از 29 اسفند 1329 که نهضت مردمی ملی شدن نفت به بار نشست و سرنوشت صنعت نفت، پس از افزون بر چهل سال، در دست توانمند کارکنان ایرانی نهاده شد، ما در انتها هر سال، با گرامیداشت این روز بزرگ به استقبال نوروز می رویم و آیین های این روز ملی را با جشن های دیرپای سال نو پیوند می زنیم و به خود یادآوری می کنیم که: ما می توانیم!

در سال 1400، ما کارکنان صنعت نفت، به رغم تحریم های گسترده، بار دیگر نشان داده ایم که با خودباوری، کوشش خستگی ناپذیر، احساس مسئولیت، نظم، انضباط و البته امید، می توان هر مانعی را از پیش پا برداشت.

نتیجه این کوشش همراه با امید، حجم بزرگ فعالیت های نگهداری، نوسازی و توسعه ای در حوزه های فراوری، پالایش و انتقال بود که صنعت نفت را به درجه ای از توانمندی رساند تا نه تنها گام های بلندی در راستا بی اثرسازی تحریم ها برداشت، بلکه پیروز شد زمستان سرد را بی دغدغه قطع گاز و کمبود بنزین بگذراند و خانه های هموطنان را گرم و چرخ های صنعت را در حرکت نگه دارد.

دستیابی به این پیروزیت های افتخارآفرین، جز در سایه کوشش ستودنی همه کارکنان صنعت در جای جای میهن اسلامی ممکن نبود.

هم زمان با هفتادویکمین سالروز ملی شدن صنعت نفت و در آستانه فرارسیدن اولین نوروز پانزدهمین قرن خورشیدی، ضمن گرامی داشتن یاد همه آنانی که در بیش از یک صد سال گذشته برای سربلندی این صنعت کوشیده اند- به ویژه بیش از یک هزار شهید گرانقدر نفت - از همه همکاران و خانواده های آنان به خاطر کوشش، صبر، استقامت و از خودگذشتگی در راه سربلندی صنعت نفت و برافراشتن پرچم استقلال مالی ایران عزیز قدردانی می کنم و مطمئن هستم که با تداوم این کوشش های همدلانه، خواهیم توانست گام های بلندتری در راستا عزت و افتخار برداریم.

با تبریک فرارسیدن سالروز ملی شدن صنعت نفت و شروع سال 1401 شمسی، سالی پربرکت همراه با سربلندی و سلامت برای خانواده بزرگ نفت آرزو می کنم و از خداوند متعال برای همه ملت ایران احسن الحال مسئلت دارم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5262

به "پیغام وزیر نفت به مناسبت گرامیداشت ملی شدن صنعت نفت و سال تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام وزیر نفت به مناسبت گرامیداشت ملی شدن صنعت نفت و سال تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید