پیغام امیرعبداللهیان در روز بزرگداشت شهدا

به گزارش دور زمین، وزیر امور خارجه در پیامی همزمان با روز شهید یاد و خاطره شهدای ایران و دنیا اسلام و 40 شهید وزارت خارجه را گرامی داشت و گفت: امید است این کمترین و همکاران من در جهت خدمت به ملت ایران بتوانیم حقی را که شهدای بزرگوار در طول انقلاب بر گردنمان دارند، ادا کنیم.

پیغام امیرعبداللهیان در روز بزرگداشت شهدا

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (یکشنبه) 22 اسفند ماه در پیامی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا در اینستاگرام نوشت:

بسم الرب الشهدا والصدیقین

همیشه غبطه خورده ام به حال رفیقانی که جهادشان پیش خداوند مقبول افتاد و اکنون در قهقهه مستانه شان نزد خداوند روزی می خورند، در حالی که راضی هستند و خداوند نیز از آن ها راضی است.

وی افزود: امید است این کمترین و همکاران عزیز من در راستا خدمت به ملت شریف ایران بتوانیم حقی را که شهدای بزرگوارمان در طول انقلاب اسلامی بر گردنمان دارند ادا نموده و شرمسار آنان و مردم شریف ایران نباشیم، که به قطع در این راستا پر تلاطم به دعای شما مردم بزرگ نیازمندیم.

وزیر خارجه افزود: در خاتمه، در روز شهید یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی و دنیا اسلام به ویژه 40 شهید وزارت امور خارجه را که صادقانه در سنگر دیپلماسی به جهاد فی سبیل الله مبادرت ورزیدند و غریبانه به دور از وطن و خانواده به شهادت رسیدند، گرامی می داریم. در آستانه میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت و سال تازه قدردان خانواده های معظم همه شهیدان و بویژه شهدای وزارت امور خارجه هستم، عزیزانی که با صبر و بصیرت سختی ها را تحمل نموده و در تمام این سال ها با دعای خیرشان راهگشای راستا سخت پیش روی ما در جبهه دیپلماسی بوده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5219

به "پیغام امیرعبداللهیان در روز بزرگداشت شهدا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام امیرعبداللهیان در روز بزرگداشت شهدا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید