پشت پرده زندگی ارلینگ هالند در نروژ

به گزارش دور زمین، ارلینگ هالند وقتی به اسلو، مرکز نروژ برمی شود، کاملا از هیاهوی سوپراستار بودن در لیگ برتر انگلیس فاصله می گیرد. او در یک آپارتمان 2.6 میلیون پوندی در اعیانی ترین خیابان مرکز زندگی آرامی دارد و از هیاهوی هوادارانی که دوره اش می نمایند خبری نیست.

پشت پرده زندگی ارلینگ هالند در نروژ

اینجا نه خبری از بیلبورد های بزرگ هست و نه از نقاشی های دیواری غول پیکر از ستاره ها. سوپراستار شدن هالند برای مردم نروژ هم یک اتفاق نو و تازه است؛ آن ها به این مساله عادت ندارند.

متس آرنتزن، خبرنگار روزنامه VG شرح می دهد: ما به داشتن سوپراستار عادت نداریم. پوستر های بزرگ جزئی از فرهنگ ما نیست. ما سوسیالیست هستیم... بهش قانون یانته می گویند. این یک قانون نروژی است که نباید خودت را بهتر از بقیه بدانی.

یان آرنه ریسه قربانی این قانون شد، با خوشگذرانی، با ماشین های پر زرق و برق. این شخصیت یک آدم نروژی نیست. شاید بتوانی این را هم در خصوص هالند بگویی. برخی ها به دلایل سیاسی از او انتقاد می نمایند، چون با مالکان اماراتی سیتی و ورزش شویی آن ها همکاری می نماید.

برخی ها به خاطر این که سوار جت خصوصی می گردد از او انتقاد می نمایند، چون نگران محیط زیست هستند. علاوه بر این، مردم اینجا یک کم خجالتی هستند. بعد از تمرین بیرون استادیوم شاید 10 تا بچه منتظر او باشند تا بیاید و امضا بدهد. در کشور های دیگر واکنش خیلی شدیدتر از این است.

در نروژ هیاهویی که اطراف یک سوپراستار را پر نموده، وجود ندارد. تیم ملی هم در یک هتل میانه اردو زده که اجاره هر اتاق آن 180 پوند در روز است و پنج دقیقه تا استادیوم فاصله دارد. هالند در خانه معروف است، اما از جنونی که در سایر کشور ها برایش راه می افتد، خبری نیست.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 29 خرداد 1402 بروزرسانی: 29 خرداد 1402 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5968

به "پشت پرده زندگی ارلینگ هالند در نروژ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده زندگی ارلینگ هالند در نروژ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید