پذیرش بیش از 2900 خانوار در ستادهای اسکان فرهنگیان استان همدان

به گزارش دور زمین، محمد پور داوود در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: تاکنون بیش از 10 هزار و 705 نفر در مراکز اسکان فرهنگیان استان همدان مورد پذیرش قرار گرفته اند.

پذیرش بیش از 2900 خانوار در ستادهای اسکان فرهنگیان استان همدان

وی اظهار کرد: تا صبح روز آدینه دوم فروردین ماه تعداد 28 هزار و 14 نفرروز در مراکز اسکان فرهنگیان استان مورد پذیرش قرار گرفته اند

پور داوود اضافه نمود: بر اساس آمار ثبت شده در سامانه اسکان فرهنگیان استان تاکنون 10 هزار و 705 نفر در قالب 2 هزار 972 خانوار در پایگاه های اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اضافه نمود: روز گذشته نیز یک هزار و 631 خانوار با جمعیت 5 هزار و 872 نفر اسکان داده شدند.

وی با اشاره به ظرفیت های فرهنگی و گردشگری استان همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران، ابراز امیدواری کرد: شاهد حضور میهمانان نوروزی از جمله فرهنگیان از نقاط مختلف کشور در این استان باشیم.

پورداوود بابیان اینکه ستاد اسکان فرهنگیان در آموزش و پرورش هر سال با تمام توان و با هدف شناسایی ظرفیت ها و قابلیت های استان به مسافران وارد میدان عمل می گردد، بیان کرد: هر ساله اسکان مسافران در دو دوره تابستان و نوروز در مدارس و فضاهای آموزش و پرورش انجام می گردد.

وی بابیان اینکه سال جاری اتاق های نوع ج که رضایت مندی مسافران در آن حاصل نشده بود در برنامه اسکان نیست، گفت: کوشش عوامل ستاد اسکان فرهنگیان استان معطوف به این خواهد بود که ضمن حفظ کرامت میهمانان، نسبت به معرفی جاذبه های مختلف دینی، فرهنگی، تاریخی و طبیعی استان اهتمام ورزند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد: فعالیت های ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان تا سرانجام تعطیلات نوروز ادامه دارد.

وی با اشاره به آماده سازی 166 فضا برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در استان، بیان کرد: از تمامی ظرفیت ها و امکانات استان برای تأمین رفاه میهمانان نوروزی استفاده شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1719

به "پذیرش بیش از 2900 خانوار در ستادهای اسکان فرهنگیان استان همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش بیش از 2900 خانوار در ستادهای اسکان فرهنگیان استان همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید