ویلموتس در تمرین تیم ساحلی: فاصله زیادی تا شماره یک دنیا ندارید

به گزارش دور زمین، تمرین نوبت عصر تیم فوتبال ساحلی از ساعت 18 در زمین ساحلی مرکز ملی فوتبال با حضور مارک ویلموتس برگزار گردید که در حاشیه این تمرین مارک ویلموتس با کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال ساحلی به مصاحبه پرداخت.

ویلموتس در تمرین تیم ساحلی: فاصله زیادی تا شماره یک دنیا ندارید

ویلموتس پس از حضور در تمرین ساحلی بازان در ابتدا مورد استقبال اعضای کادرفنی نهاده شد. هاشم پور مربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران ضمن خیر مقدم به وی گفت : حضور شما برای ما باعث خوشحالی است. مطمئن هستیم که فوتبال ایران با حضور شما دچار تغییرات مثبت زیادی خواهد شد و هم اکنون از استقبال خوب مردم از بازیهای شما این موضوع کاملا معین است.

ویلموتس نیز خطاب به بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت : وقتی به ایران آمدم به من گفتند که شما در رنکینگ دوم دنیا هستید که باور این موضوع برایم خیلی سخت بود. از نظرم اکنون هم فاصله زیادی تا تبدیل شدن به شماره یک دنیا ندارید. وقتی در بلژیک بودم این شرایط را درک کردم و می دانم که قرار دریافت در صندلی اول تا سوم چه حس خوبی دارد و بی شک صندلی شما جز با تمرین و کوشش و ممارست زیاد بدست نیامده است. نتایج شما را پیگیری خواهم کرد و امیدوارم در آینده نزدیک دوباره شما را از نزدیک ببینیم.

وی در خاتمه گفت: همه ما در فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی خانواده ایران هستیم و امیدوارم تا بهترین نتایج را رقم بزنیم.

جالب اینکه لوران اسپینوسی -مربی دروازه بان های تیم ملی که تجربه چند ماهه از کار در فوتبال ساحلی داشته هم با پیمان حسینی دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان صحبت کرد.

3

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 28 مرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1889

به "ویلموتس در تمرین تیم ساحلی: فاصله زیادی تا شماره یک دنیا ندارید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویلموتس در تمرین تیم ساحلی: فاصله زیادی تا شماره یک دنیا ندارید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید