ویزای آمریکا، مانع اعزام ملی پوشان نوجوانان به قهرمانی دنیا!

به گزارش دور زمین، رییس فدراسیون وزنه برداری بیان کرد به دلیل مقررات سخت اخذ ویزای آمریکا از اعزام تیم ملی نوجوانان به قهرمانی دنیا منصرف گردیده اند.

ویزای آمریکا، مانع اعزام ملی پوشان نوجوانان به قهرمانی دنیا!

علی مرادی در گفت و گو با خبرنگاران، درباره این که گفته می گردد تیم ملی نوجوانان به دلیل مسائل مالی به مساباقت دنیای پیش رو اعزام نخواهد شد، اظهارکرد: مقررات سختی درخصوص صدور و اخذ ویزا برای ایرانی ها وجود دارد و سری قبل نیز دچار مسائل متعددی شدیم. ایران دو قهرمانی نوجوانان دنیا و نایب قهرمانی المپیک نوجوانان را در کارنامه دارد ولی اکنون باتوجه به مقررات سخت اخذ ویزا و این که همزمان با مسابقات نوجوانان دنیا، گزینشی المپیک را در اهواز داریم، از اعزام تیم به مسابقات قهرمانی نوجوانان دنیا منصرف شدیم.

وی با بیان این که نه تنها مسئله ای نداریم، بلکه پاداش قهرمانان مان در گروه های سنی مختلف که در آوردگاه های مختلف موفق به کسب مدال گردیده بودند نیز پرداخت گردیده است، گفت: با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، پاداش ورزشکاران قهرمان به روز پرداخت گردیده است و ضمن این تعهدات مان را نسبت به ورزشکاران و مربیان و همچنین نسبت به برنامه های خودمان انجام داده ایم و ریالی هم به ارگان و نهادی بدهی نداریم.

مرادی با تاکید بر این که این فدراسیون، مشکل مالی ندارد، مطرح کرد: وضعیت مان بسیار خوب است و اصلا بحث مالی برای اعزام نشدن نوجوانان مطرح نیست و همان طور که گفتم مقررات سخت اخذ ویزا باعث منصرف شدن ما از این کار شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 دی 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 725

به "ویزای آمریکا، مانع اعزام ملی پوشان نوجوانان به قهرمانی دنیا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای آمریکا، مانع اعزام ملی پوشان نوجوانان به قهرمانی دنیا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید