وقتی کریستیانو رونالدو ادای مشتریان رستوران را در می آورد!

به گزارش دور زمین، کریستیانو رونالدو به عنوان یکی از مشهورترین فوتبالیست های جهان هر کجا که قدم می گذارد مورد توجه قرار می گیرد و خودش هم می داند از این توجه گریزی ندارد. او دیشب که به همراه همسرش جورجینیا به رستورانی در شهر ریاض رفته بود با شرایط مشابهی روبرو شد.

وقتی کریستیانو رونالدو ادای مشتریان رستوران را در می آورد!

به محض ورود کریستیانو به این رستوران، مشتری ها که متوجه حضور ستاره بزرگ پرتغالی شده بودند بلافاصله موبایل های خود را برداشته و آغاز به فیلمبرداری از او کردند. رونالدو که به نظر می رسید ابتدا کمی جا خورده است واکنشی شوخ طبعانه نشان داد. او که به سمت میزش حرکت می کرد حرکت مشتری های رستوران را تقلید نموده و با بیرون آوردن موبایلش آغاز به فیلم گرفتن از خودش کرد.

رونالدو با گوشی های موبایل سابقه ای جنجالی دارد. او در اوایل فصل جاری که بازیکن منچستریونایتد بود گوشی موبایل یک طرفدار اورتون را شکست. این حرکت او جنجالی شد و پلیس بریتانیا بیان کرد ستاره پرتغالی را احضار نموده و به او اخطار داده است.

کریستیانو تا کنون برای تیم جدیدش النصر دو بازی انجام داده، ولی هنوز برای این تیم گلزنی ننموده است. صحبت های رودی گارسیا، مربی النصر، که بعد از شکست این تیم در سوپرجام عربستان رونالدو را مقصر دانست یکی دیگر از جنجال های ستاره پرتغالی بود. کریستیانو روز آدینه در لیگ عربستان سومین بازی خود برای النصر را مقابل الفاتح انجام خواهد داد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 12 بهمن 1401 بروزرسانی: 12 بهمن 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5912

به "وقتی کریستیانو رونالدو ادای مشتریان رستوران را در می آورد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی کریستیانو رونالدو ادای مشتریان رستوران را در می آورد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید