وعده نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال، موسوی: پاداش فوتسالی ها تا آخر سال پرداخت می شود

به گزارش دور زمین، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال از پرداخت پاداش معوقه فوتسالی ها تا پایان سال 1399 و برگزاری مسابقات جام حذفی خبر داد.

وعده نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال، موسوی: پاداش فوتسالی ها تا آخر سال پرداخت می شود

شهره موسوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: یکی از اساسی ترین برنامه هایی که در حوزه فوتبال بانوان وجود دارد، تشکیل تیم های ملی است و اینکه سرپرستان، سرمربیان و مربیان خوب را شناسایی کنیم. برخی دوستان را شناسایی و با آنها مذاکره کرده ایم تا بتوانیم از پتانسیل موجود استفاده کرده و بهترین انتخاب را داشته باشیم و در کنار آن تیم ملی را اعزام کنیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال افزود: وظیفه ما در اولین قدم، برگرداندن تیم بانوان به رده بندی جهانی و در کنار آن توجه به فوتبال پایه است که باید در سطوح مختلف برنامه ریزی و توجه کنیم.

موسوی از برگزاری مسابقات جام حذفی خبر داد و اعلام کرد: برگزاری لیگ را در دستور کار داریم. نامه ای را برای برگزاری جام حذفی به سازمان لیگ ارسال کردم و اگر بتوانیم در سال آینده این مسابقات را راه اندازی کنیم، می تواند تاثیر بسزایی در بالا بردن کیفیت تیم ها داشته باشد.

وی به نگاه مثبت عزیزی خادم به ورزش بانوان و پرداخت مطالبات فوتسالی ها اشاره کرد و گفت: عزیزی خادم توجه بسیار ویژه ای به ورزش بانوان دارد. از رئیس فدراسیون قول گرفتم و با ایشان صحبت کردم که تا پایان سال، حداقل مطالبات فوتسالی ها که دو سال عقب افتاده را پرداخت کنیم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان هم نگاه ویژه ای دارد و در این زمینه به فدراسیون کمک شده است. امیدوارم با توجه به مطالباتی که قرار است به فدراسیون برسد اولین مورد پرداخت پاداش فوتسال بانوان باشد.

موسوی درباره تصویب جدا شدن سازمان لیگ از بدنه فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال موضوع جدا کردن سازمان لیگ از بدنه فدراسیون و سپردن کار به باشگاه ها مثل همه جای جهان مطرح و تصویب شد. فدراسیون نظارت بسیار دقیقی بر برگزاری مسابقات دارد و مثل همه جای جهان نقش نظارتی بر برگزاری مسابقات خواهد داشت.

وی با تاکید بر حرفه ای شدن و رعایت استانداردهای جهانی گفت: وظیفه ذاتی فدراسیون توجه به بازی های ملی است. همچنین زیرساخت ها را باید مهیا کرده و ارتقا دهیم. فدراسیون فوتبال و هیئت رئیسه جدید سعی می کند در این زمینه تمام تلاشش را انجام دهد و بتواند فوتبال کشور را به سمت حرفه ای شدن طبق استانداردهای جهانی پیش ببرد و ما هم بتوانیم بعد از چهار سال کارنامه مان را با افتخار تقدیم ملت عزیزمان ارائه کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4194

به "وعده نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال، موسوی: پاداش فوتسالی ها تا آخر سال پرداخت می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال، موسوی: پاداش فوتسالی ها تا آخر سال پرداخت می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید