وداع دست های مطمئن با حضور کلوپ و دوستان

به گزارش دور زمین، رومن وایدن فلر بعد از 16 سال بازی در دورتموند در حضور 70هزار تماشاچی و با حضور یک مهمانان ویژه با تیم محبوب خود خداحافظی کرد.

وداع دست های مطمئن با حضور کلوپ و دوستان

به گزارش خبرنگاران ، رومن وایدن فلر کهنه کار دروازه بان بوروسیا دورتموند یکی از چهره های ثابت قدم زردهای دوترموند بوده. مردی با دست های مطمئن که زین پس قرار است به جای قفس توری روی جایگاه مدیریتی بنشیند. وایدن فلر بعد از 16 سال بازی در این تیم در حضور 70هزار تماشاچی و با حضور یک مهمان ویژه، یورگن کلوپ، با تیم محبوب خود خداحافظی کرد. در بازی خداحافظی رومن وایدن فلر که در استادیوم وستفالن اشتادیون برگزار گردید، تیم رومن و دوستان در مقابل ستاره های دورتموند به میدان رفت و بازی را 4-1 باخت.

در تیم وایدن فلر چهره های مشهوری مثل لوکاس پودولسکی، پر مرتساکر، کریستوف کرامر و کوین گروس کرویتز و چیزی در حدود 50 فوتبالیست بازنشسته و فعال حضور داشتند. یورگن کلوپ که به عنون سرمربی تیم رومن و دوستان به دورتموند آمده بود، گفت: من از بازی های خداحافظی خیلی خوشم می آید. ولی تا کنون قبل از آغاز یک مسابقه فوتبال در خط هافبک تیمم اینقدر بازیکن با اضافه وزن نداشته ام!

وایدن فلر در جریان مراسم خداحافظی خود گفت: واقعاً ممنونم که به من اجازه دادند در مقابل این تماشاچی های بزرگ خداحافظی کنم. این فقط در دورتموند امکا ن پذیر است. عشق در چشمانم حلقه زده چون این باشگاه سالها خانه من بوده.

در نیمه دوم بازی تیم وایدن فلر دو پنالتی بدست آورد. در هر دو مورد او دروازه را ترک کرد، به سمت دروازه حریف دوید و هر دو پنالتی را گل کرد تا با به ثمر رساندن دو گل با باشگاه محبوبش دورتموند خداحفظی کند. باشگاه دورتموند برای خداحافظی دروازه بان وفادارش سنگ تمام گذاشته بود و طرفداران این باشگاه هم با حضور 70 هزار نفری نشان دادند به او چقدر علاقه مندند. ویدن فلر در خاتمه بازی درحالیکه فرزندش را در آغوش گرفته بود به تماشای نورافشانی های استادیوم نشست و سپس روی دست دوستانش به هوا پرتاب شد.

دوران حرفه ای رومن وایدن فلر بعد از انجام 453 بازی برای دورتموند به خاتمه رسید. حضور وایدن فلر البته در مدیریت باشگاه دورتموند ادامه خواهد داشت و او در بخش بازاریابی باشگاه به عنوان یکی از سفرای دورتموند فعالیت خواهد نمود.

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 19 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 603

به "وداع دست های مطمئن با حضور کلوپ و دوستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وداع دست های مطمئن با حضور کلوپ و دوستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید