واکنش پلیس به خبر سرقت از خانه آزیتا ترکاشوند

به گزارش دور زمین، خبرنگاران : رییس پلیس پیشگیری تهران عظیم به خبر سرقت از خانه آزیتا ترکاشوند واکنش نشان داد و از هنرمندان و چهره های شناخته شده خواست تا در ارتقای ایمنی منازل مسکونی مشارکت نمایند.

واکنش پلیس به خبر سرقت از خانه آزیتا ترکاشوند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا ،سرهنگ موقوفه ای در این باره گفت: زمانی که خبر وقوع حادثه ای به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام گردد، هیچ سوالی مبنی بر اینکه حادثه دیده یا مالباخته کیست و دارای جه موقعیت اجتماعی است مطرح نمی گردد. تمام مردم از نظر پلیس یکسان هستند و به تمام پرونده ها هم به طور یکسان رسیدگی می گردد.

وی ادامه داد: اما گاهی در بعضی پرونده ها که متعلق به افراد شناخته شده یا اصطلاحا سلبریتی است. ما شاهد این موضوع هستیم که جزئیات حادثه از سوی خود این افراد اطلاع رسانی می گردد و همین موضوع هم به سبب معروفیت فرد مورد توجه قرار می گیرد.

موقوفه ای گفت: به اسم مثال در ماجرای سرقت اخیر از خانه یک بازیگر در محله نیاوران. رسیدگی به پرونده این سرقت هم همانند دیگر سرقت ها در دستورکار قرار گرفته و از سوی همکاران من در مجموعه پلیس در دستور کار هم قرار گرفته است. پلیس در هیچ یک از موارد هویت مالباخته یا شاکی را اعلام نمی کند اما حالا که ایشان خودشان دست به اعلام این موضوع زده اند خوب است که همین موضوع بهانه ای گردد تا ما از ظرفیت هنرمندان، ورزشکاران و چهره های شناخته شده برای ارتقاء امنیت و ایمنی یاری بگیریم.

وی با بیان اینکه متاسفانه خانه این خانم بازیگر، کمترین تجهیزات و امکانات تامین امنیت را نداشت، گفت: پنجره ها در طبقه اول بدون حفاظ بوده و ساختار ومعماری بالکن هم به گونه ای بود که عملا تبدیل به یک پلکان برای سارقان شده بود.

به گفته موقوفه ای، یکسری موارد ممکن است مربوط به معماری باشد، اما موارد بسیاری از جمله ارتقاء امنیت خانه باید از سوی خود صاحبخانه مورد توجه قرار بگیرد که اینگونه نبود.

رییس پلیس پیشگیری تهران عظیم گفت: پلیس قطعا به وظیفه خود در خصوص رسیدگی به این پرونده همانند دیگر پرونده ها عمل خواهد نمود. اما باید بدانیم که جرائم از سرقت گرفته تا موارد دیگر یک بعدی نیستند و باید چندین عامل دست به دست هم بدهند.

وی ادامه داد: من به این بازیگر کشورمان پیشنهاد می دهم حالا که مردم را در جریان سرقت از خانه شان قرار داده، موارد ایمنی و ضعف های ایمنی خانه را هم بیان کند تا شاید مردم با یاری از این موارد توجه بیشتری به ایمنی منازلشان داشته باشند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4486

به "واکنش پلیس به خبر سرقت از خانه آزیتا ترکاشوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش پلیس به خبر سرقت از خانه آزیتا ترکاشوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید